27 Mayıs 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #95

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Okuduğum kitapta yaşlılık bölümüne girmeden önce bu alıntı vardı.Bana zor geldi bu sorunun cevabı!
Siz kaç yaşında olurdunuz?
 Yukarıdaki alıntı bu kitaptan.Ben kitap okurken hadi bitir de yatalım diyen biri olur hep yanımda.
 Yoooo ben öyle bir şey yapmam ki bakışı atsa da inanmayın siz ona :)
 Yoshi'nin izinli olduğu bir gün Starbucks keyfi :)Oradaaa bir Japon var uzaktaaaaa :)
 17-20 Mayıs arası Eon alışveriş merkezlerinde Türk festivali yapıldı.Biz o günlerde gidemedik ama kalan ürünlerden biraz satın aldık.Payıma düşenler bunlar oldu.
 Yine bir gece ben!Okuma hallerim.
 Bu fotoğraf dünden.Acımasız Karamel erkenden uyandırdı beni ağlamalarıyla.Sahte sahte ağlama sesi yapıyor diyelim.Bu bir taktik onun için.Biz uyurken bizi uyandırıp sonra kendisi hor hor uyuyor.Dün yine yedim bu numarayı.
Yataktan sürüklenerek kalktıktan sonra evde ekmek olmadığı geldi aklıma.
 Bisikletime atlayıp ekmek almaya gittim.
 Ve mutlu son!Bütün yalnız kahvaltı edenlere adadım bugünü!
Ve uzun zamandır Sushi yememiştik.Dün gece gittik.Ara sıra gidince lezzetli oluyor bence :)

İşte böyle geçmiş bir hafta.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

5 yorum:

  1. 24. doğum günümde eşim pastanın üzerine 2 ve 4 mumları koymuş süprizden çok 24 e takıldım kendimi hala 19 20 sanıyordum üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sergül;
    Ben Ankara'dan Ayşen. Blogunu ve videolarını düzenli takip ediyorum. Paylaşımların bir harika. Seni tesadüfen youtubeda fark etmeden önce hep ingilizce olarak japonya ile ilgili paylasimlara bakıyordum. Ancak insanın kendi dilinde okuması ve dinlemesi çok daha faydalı oluyor. Paylaşimlara verdiğin emekten ötürü seni çok takdir ediyor ve teşekkür ediyorum. Artarak devamını diliyorum. Ayrıca okuma aşkın da insanlara örnek olacak şekilde. Sevgiler... AYŞEN

    YanıtlaSil
  3. BİR ŞEY SORABİLİRMİYİM:) eski postlarına bakıyodumda 2011de krediyle aldığınız evde mi oturuyorsunuz şu an çünkü bi ara taşındın galiba da oraya mı taşındın ordan başka yere mi orayı kaçırdım ben :):):)

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar. hissettiğiniz yaştasınız zaten.. sayılara takılmaya hiç gerek yok..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül