13 Mayıs 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #93


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Nagoya'da yer altında bulunan bir restoranın menüsü biraz garip değil mi?Hayır restoran at eti kullanmıyor.
Şimdi yukarıdaki fotoğrafa dikkatle bakın.Menüdeki beyaz yansıma korkutucu değil mi?Çekerken orada mıydı bilmiyorum ama tırstım azıcık.

 1 geceliğine Osaka'ya gittik geldik.Osaka yine bizi yağmurla karşıladı :(
 Bol bol yazacak vaktim olur diye düşünüp Lamy'lerimi aldım yanıma.
 Figaro Japonya'da İstanbul konu edilmiş.Tabii ki hemen satın aldım.
 Sonunda Real Techniques fırçalarıma kavuştum.O kadar çok övülüyordu ki çok merak ediyordum.Henüz kullanmadım.Amazon Amerika sayfasından satın aldım.
 Birisi fırçaların kutusuna göz koymuş olabilir mi?
 Osaka dönüşü mola yerinde biz :) Neden bu kadar sırıttık bilmiyorum ama sevdim bu halimizi :)
 Annem ve anne yarım ikisini de çok seviyorum.Anneler günü sebebiyle paylaşmıştım bu fotoğrafı.
 Yeni kalemliğime geçtim dün gece.Malum bugün Japonca dersim var.
Ve klasik Serrose halleri.Yumurta kapıya dayanınca çalışması.

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. Fırçalara bayıldım bir sürü almışsın ne güzel darısı başıma :) Alınacaklar listemde varlar. Karamelin o güzel yüzünü yutasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. İnstagram ile japonca isteriiiz :)))

    YanıtlaSil
  3. Mis gibi bir instagram ile pazartesi daha :)
    Kalemliklerin harika:)
    Güzel insan Serroseyi yetiştiren annenin ve anne yarısının anneler gününü bende kutlarım :) Bir gün gecikmeli ama :(

    YanıtlaSil
  4. Merhaba

    O panodaki görüntü atın görüntüsü bence...
    Ankara da yağmurlu birkaç gündür....havalar biraz soğudu ama iyi oldu....birden 27-30 derceleri gördük....
    Kalemlerin renkleri çok güzel....
    Sizin fotoğrafınızda çok hoş....hep yüzünüz böyle gülsün... Annelerimize de sevgiler saygılar..... Japonya da anneler günü ne zaman....

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül