29 Nisan 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #91


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Marketlerde kavun görülmeye başladı.Hem de high class :) Tanesi yaklaşık 60 lira diyebiliriz.Almadım tabii ki :)
 Nisan ayını da yağmurlu geçirdik.Hasta hasta kolumda çanta ile 2 km yürümek zorunda kaldım.Rüzgar ve soğuk hava da bonusu :(
 Neo Yoshi'nin oğlu bildiğiniz gibi annesinin evinde yaşıyor.Cinsi yüzünden alerjik bir bünyeye sahip.Şimdi de yaşı yüzünden kalp ilacı kullanıyor.Rutin kontrollerine giderken çekmiştim bu fotoğrafı.O gün kulağında bir şeyler çıktığını farkettik.Sanırım kanser dedi doktor.Şimdi sonuçlarını bekliyoruz.Umarım iyi çıkar sonuçları.
 Glossybox geldi.Bu ay da hayal kırıklığı oldu benim için.Sonunda iptal ettirdik.Videosu için buraya tık tık
 Saçlarımı boyadım.Eskisine göre birazcık açıldı rengi.Milk Tea Brown'du bu sefer boyanın adı.Nasıl olmuş?
 Bu bardak altlıklarını Fukuroi'de yaşarken almıştım.O zaman orta sehpamız küçük olduğu için kullanamıyorduk.Şimdi İkea'dan yeni sehpa aldık.Seve seve kullanıyoruz.
 Beni çok mutlu eden Prunusbox'da geldi.Onun videosu için de buraya tık tık
Ve dün gece Karamel hanım böyle bana bakınca.Ben de komşu komşu huuuu uykun geldi mi diye paylaştım :) Pencereden sarkan teyzeler gibi değil mi ama?

100.İnstagram ile Pazartesi yazısına son 9 yazı :)
Kimler benim gibi heyecanlı?

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

5 yorum:

  1. Meyve ne kadar pahallı orada, biz Türkler alışkınız bol bol tüketmeye. Senin için ne kadar zor olduğunu anlayabiliyorum ..

    YanıtlaSil
  2. 60 lira mı? şoklardayım yani.Şimdi seni daha iyi anlayabiliyorum sergül abla.Çok geçmiş olsun köpeciğe inş kötü bir şey değildir. :( Saç rengin güzel olmuş bence açmış seni :) Son olarak da karamel bi harika yha bizim mahalledeki akşamüstü pencereden pencereye muhabbet eden teyzeler gibi aynen :)

    YanıtlaSil
  3. Neo'ya üzüldüm. :( İyileşir inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Köpeğe acıdım ya!felek vurmuş zavallı hayvana.kalbi yetmiyormuş gibi birde kanser.Belkide fukushimadan olmuştur,orası hala radyoaktif gaz salıyor mu?Gerçi japonyada hala Hiroşima ve nagazakiden ötürü insanlar kansere çabuk yakalanıyormuş diye duymuştum,hayvan ne yapsın.Japonyada mide kanserine yakalanma riski de dünya ortalamasının üzerindeymiş.'Kavun değil kelektir'lafı Japonya için söylenmiş sanırım.Türklerde ihraç edecek malzeme arıyor,biraz kavun ihraç etsinlerde çoluk çocuk meyve yesin.

    YanıtlaSil
  5. instagram ile pazartesi en sevdiğim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül