8 Nisan 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #88


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Sabahları genelde bu manzaraya uyanıyorum.Ve bayılıyorum bu hisse.
 Bu aralar hava çok bozdu Nagoya'da.Sürekli yağmur ve rüzgar olduğu için sakuralar döküldü :(
 Benim için mutluluğun fotoğrafı bu.Kur bitirme sınavında 100 üzerinden 90 aldım.Basit hatalar yüzünden 10 puanım gitti.Öğretmenim senden 100 bekliyordum deyince azıcık üzüldüm ama 90 da fena değil yahu :)
 Sınav günü hiçbir şey yiyememiştim.Eve dönerken Fransız fırınından ekmek alıp kendimi ödüllendirdim.Çay çok sevmesem de ara sıra canım çekiyor.
 Japonya'daki ayran yazımdaki video Samanyolu televizyonu tarafından habersiz kullanılmış haberlerde.Mail attım kendilerine.Ama üzücü bir durum.İzin almalarını ya da haber vermelerini isterdim.Hakkımı helal etmiyorum.
 Havalar bozmadan önce trafikte böyle görüntülerle karşılaştık.O gün kırmızı ışıkların hepsine yakalandık ama ben memnundum bu durumdan.
 Kırmızı ışık güzeli.
 Keyif halleri ya da kitap okuma halleri :D
 Kırmızı ışık güzeli.
 Bu ara Paulo Coelho'nun biyografisini okuyorum.Yavaş ama güzel gidiyor benim için ama yorumlardan anladığım kadarıyla sevmeyenler hatta yarım bırakanlar varmış.
 Kitap okuma halleri :D
 Yoshi'nin yemeklerine en az ona aşık olduğum kadar aşığım.Curry&rice son zamanlardaki favorilerimden.
Yoshi yaparken video çekmiştik buraya tık tık 
 Okul bitince kendime ayıracak birazcık vaktim oldu.Haftaya yeni kur başlıyor.Bugün kaydımı yaptırdım.
Dün bitirdim bu kitabı yazısı gelecek :)
 Yeni kitaba başlarken yeni kurşun kaleme de başladım.Bu ikili bence çok güzel yakışıyor birbirine :)
 Gokayama gezimizden fotoğraflar bastırmıştım.Çerçeve alana kadar duvar boş kalmasın diye masking tape'lerle yapıştırdım.Sevdim bu halini :) Gokayama yazısı için buraya tık tık 
Ve yeni kitaba başladım.Sevgili Aylin'in hediyesi.Şimdilik güzel gidiyor.

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

3 yorum:

  1. Bayılıyorum bu seriye!
    Hep aynı yorumu yapıyorum diye arada yazmıyorum ama her pazartesi bekliyorum :) Yazmasam da hep içimden geçiriyorum bayıldım bayıldım diye :)

    YanıtlaSil
  2. senin blogunu yeni buldum ve simdiden cok begendim benimde ilginc bir hayatim olsa bende blog yapacagim ama olmuyor bana anlatirmisin yada video cekip gosterirmisin su blog yapimini yazilarin nasil olmasi gerektigi simdiden tskler

    YanıtlaSil
  3. cok harikasin ablacim ya... azeribaycandan salamlar ^^_^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül