1 Nisan 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #87


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Geçen hafta okul çıkışı yeni bir cafe keşfettim.Ballı&Şeftalili buzlu çayı çok güzel.
 Japonya'daki hatta hayatımdaki ilk piyano konserine gitmiş bulunuyorum. 3 ayrı piyanist vardı. Fotoğrafı konser başlamadan çektiğim için koltuklar boş ama %90'ı doluydu salonun. Çok güzel geçti. Ruhumuz doydu resmen.
 Bir sabah uyandığımca canım sadece krep yemek istedi. Biz de nerede var diye araştırdık ve oraya kahvaltıya gittik. Yoshi menüye bakıp son dakika beni satmış olsa da ben doya doya yedim :)
 Okuma halleri yavaş olsa da devam ediyor.
 Geçen hafta 8 sayfa ödevim vardı.Bu manzara bolca yaşandı yani evde :) Çarşamba günü kur bitirme sınavım var.Dualarınızı bekliyorum.
 Böyle kendiliğinden kucağıma gelmiyor mu,insan gibi oturmuyor mu o zaman onu yemek istiyorum işte.Karamel'im benim.
 Arko'yu teyzem hediye etmişti Japonya'ya dönerken.Ben küçükken kim kullanıyordu hatırlamıyorum ama çocukluğum kokuyor bu krem.Çok seviyorum kokusunu,yapısı biraz yağlı ne yazık ki.
 Sakura görmeye gittiğimizde biz.Ben alerjili Yoshi yorgun ama yine de sırıtmışız :)
 Ödev halleri.School Bus nasıl ama yeni aldık :)
 Karı-Koca kendimizi Tomica adlı oyuncak mağazasına attık ve 5 adet mini araba ile çıktık :=)
 Ödev halleri vol bilmem kaç.Ben yazı yazarken sürekli kalem değiştirenlerdenim ya siz?
 Sakura görmeye gittiğimiz parkta gösteri yapan bir Japon.Eğlenceliydi gerçekten.
Ve dün sabah çok yağmur yağdığı için korktum.Sakuralar gitti diye düşündüm.Hemen en yakın tapınağa attım kendimi sakuraları kontrol etmek için.Fotoğrafta görüldüğü gibi sorun yok :)

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

5 yorum:

  1. Seviyorum bu postu doyum olmuyor :))))

    YanıtlaSil
  2. Küçük Prens'li kalem! :O Sergül abla şu an kıskançlıktan çatlıyorum. -.-

    YanıtlaSil
  3. o oo oooo küçük prens mi oooo :) bayıldım! <3

    YanıtlaSil
  4. okuma hallerini çok seviyorum..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül