23 Mart 2013 Cumartesi

Okan Bayülgen'den Sesli Kitaplar


Son zamanlarda youtube videolarında bolca sesli kitaplardan bahseden yabancı vloggerlara denk geliyordum.İçten içe kıskanıyordum.Okula başladığımdan beri trenlerde bolca vakit geçirir oldum.Bu da demek oluyor ki ipoddan sürekli bir şeyler dinliyorum.Oturabilecek kadar şanslıysam açıp kitabımı okuyorum.Ama açıkçası Japonca dersinden sonra buna çok isteğim olmuyor.Bu yüzden son zamanlarda sürekli sesli kitap araştırması yapıyordum.

Bugün Okan bey twitter hesabından sesli kitap okumaya başladığını duyurmuş.İlk kitap olarak Kafka'nın Dönüşüm adlı eserini seçmiş.Onun sesinden bir kitabı dinlemek benim için büyük bir mutluluk olacaktır.
Bir de deneme yayını eklemiş Makina Kafa sitesine.

Dinleyin,karar verin ve ona geri bildirimde bulunun ki bu proje gerçek olsun.Umarım cd'ler halinde raflarda görürüz bu projeyi.

Okan Bayülgen bir programında kızı için kitaplar okuduğunu ve kaydettiğini söylemişti.Çok ama çok kıskanmıştım İstanbul'u.Bu proje gerçek olursa bizim için de okumuş olacak.Allah'ım umarım gerçek olur :)

Tadı damağınızda kalacak deneme kaydı için buraya tık tık.Yorum yazmayı unutmayın lütfen.

Okan Bayülgen'in twitter hesabı için buraya tık tık 


*Okan Bayülgen'in bloğumu okuduğunu biliyorum.Umarım fotoğrafınızı izinsiz aldığım için bana kızmazsınız.Bir sakıncası varsa kaldırabilirim.

Sevgilerimle :)

Sergül Kato

12 yorum:

  1. Ben de sosyal medyada çokça karşılaştım açtığımda bir şaşkınlık oldu çünkü şu anda tam da Kafka'nın dönüşüm kitabını okuyordum. Güzel bir seslendirme olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen açıp dinledim. Gerçekten de zevkle dinlenecek bir projeye imza atmış. Tebrik ediyorum kendisini.

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel olmuş. .sesede aşina olunca daha bi güzel oldu. .

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel bir proje olmuş. Hele bir de Okan Bayülgen kitaba ses veriyorsa bundan daha güzeli olamaz :)

    YanıtlaSil
  5. Hep aklımda olan bir şeydi.. Sadece klasiklerin değil, modern edebiyatın da bu şekilde piyasaya sürülmesi gerektiğini düşünüyordum. Üstelik görme engelli insanlar için müthiş bir adım olur bu! Hatta bir ara kendim okusam da bloguma koysam diye düşünmüştüm bu sebeple.. Ama sonra bir profesyonelin sesinden dinlenilmesi gerektiğine karar vermiştim :) Okan Bayülgen'in örneğini dinledim, ve sabırsızlandım açıkçası! Yorum da bıraktım, umarım gerçekleşir bir an önce...

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle bende insallah diyorum bu tür bir cok kitaplar cikar

    YanıtlaSil
  7. Dinlenir beğenilirr ve yorumsuzz bırakılmazzzz ama Sergül`e teşekkkür etmedende olmaz. Teşekkürler Sergül....

    YanıtlaSil
  8. sergül şahanesin! :)

    sen yine yolculuklarda kitap okuyabilen şanslılardansın. benim midem bulanıyor ve oyle durumlarda dinleyebileceğim bir ktiap olsa diye çok düşünmüşümdür. çünkü akıp giden zaman bir daha geri gelmiyor ne yazık ki boşa akan zamana çok acırım :/

    YanıtlaSil
  9. suç ve cezayı seslendirsen keşke :)

    YanıtlaSil
  10. Bende yolculuklarda kitap okuyamayan biriyim otobus tuttugu icin hep ozenirim kitap okuyanlra bu nedenle tak kulakligi dinle super olmusss

    YanıtlaSil
  11. Harika! Sergül Hanım şu ses kayıtlarını indiriyorum Kafka-Dönüşüm'ü okudum ama dinlemek ayrı keyifli olur diye indireceğim onu da :) Paylaşım için teşekkürler..
    Keşke biri 3.kitabı da koysa çünkü onu dinlemeyi çok isterdim..

    YanıtlaSil
  12. iki üç hafta oluyo blogu bulalı önce yeniden eskiye doğru okudım sonra bi baktım bu posttayım 3 günde 3 sene okumuşum sonra seni yavaş okumak istediğimi düşünüp ilk posta gittim kronolojik olumak için yorum da bıraktım
    ve 5 dakika önce bu başlığı görünce dondum kaldım yemişim yine koca seneleri


    :)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül