10 Ocak 2013 Perşembe

Duş ürünlerim #2

 Youtube'da What's in my shower videolarını çok seviyorum.Ben video çekmek yerine fotoğraflamayı tercih ettim.Hoşuma gidiyor bu tarz ürünleri görmek,öğrenmek.

Bildiğiniz gibi evimiz eski 25 yaşında.En çok banyoda anlaşılıyor eski olduğu.Evin geri kalanı tadikattan geçirilmiş çünkü.
Japon banyoları bizden farklıdır.Genelde küçük olur.Bizdeki gibi wc,çamaşır makinesi,lavabo bir arada olmaz.Evin videosunu izleyenler hatırlayacaktır.Banyo sadece duş alma amaçlıdır yani.Japon küvetleri bizim küvetlere göre daha derin olur.Çünkü Japonlarda 'ofuro' geleneği vardır.Yani küvetin dışında yıkanırlar,temizlenirler sonrasında küvete doldurdukları sıcak su içerisinde oturur,günün yorgunluğunu atarlar.
Hatta küvetteki suya temizlendikten sonra girdikleri için aynı suyu birkaç gün kullanıyorlarmış.Çünkü küvetteki sistem aynı suyu ısıtabiliyor.
Ve Japonlar 'ofuro'ya girmeden temizlenmiş hissedemiyorlar kendilerini.

Bu kadar uzun girişten sonra bizim banyoda neler var görelim.Taşındıktan sonra öncelikle bir şampuan rafı almayı düşündük.Uzun süreler bakındık içimize sinen bulamadık.Bu arada ben şampuanları cama koymuştum.Ayakaltında durmasınlar diye.Sonrasında bu bize kullanışlı geldi ve camın kenarı bizim rafımız oldu.Kapıyı açınca yukarıdaki fotoğraf ile karşılaşıyorsunuz yani.
 Yukarıdaki fotoğraf duş jellerimiz.

-Funky Farm:Aslında bir banyo köpüğü ama duş jeli olarak da kullanabilirsiniz yazıyor üzerinde.Biz sadece köpük olarak kullandık şimdiye kadar.Ama duş jeli olarak da denemeye karar verdik.İthal ürünler satan bir mağazadan almıştık.

-Bathtology duş köpüğü:Biz değişik şampuanlar ve duş jelleri kullanmayı çok seviyoruz.Bu sebeple sürekli farklı ürünler de bulunduruyoruz banyoda.Bu ürününde kokusu çok güzel ama köpük olduğu için çok hoşumuza gitmedi performansı.Üstelik biraz pahalı bir ürün.Bir daha alacağımı sanmıyorum.

-Sala şişesi içerisinde Dove vücut şampuanı:Dove bizim banyomuzun demişbaşıdır.Hem şampuanlarını hem de vücut ürünleri bayılarak kullanıyoruz.

 -Dove şampuan ve saç kremi:Bayılarak kullanıyoruz bunları.Kaçıncı bu şişeler bilmiyorum.Daha iyisini bulana kadar almaya devam edeceğiz.
 -Axe:Yoshi'nin vücut şampuanı.Bayılarak kullanıyor.Kokusu da çok güzel.2 renginden var bizde.Değiştire değiştire kullanıyor.

-Anatomicals 'i should be so mucky.' duş jeli:Bunu Asos'tan yeni aldık.Kokusu da etkisi de çok güzel.Şişeyle her göz göze gelişimizde 'i should be so lucky' şarkısını söylüyoruz.Ve dilimize dolanıyor.Onun haricinde pek bir eksi yanı yok :)

-Sephora Chocolat Praline Duş Jeli:Body Shop şokundan sonra elim hala gitmiyor çikolatalı ürünlere.Hala kullanmadım.Bu sebeple diyebilecek bir şeyim yok.


-Dove yüz yıkama köpüğü:Dove'un her ürününü çok seviyorum.Bu köpük de dahil.Bir süredir kullanmıyorum çünkü hedefim Ponds'u bitirmek :)

-Oxy Perfect Wash yüz yıkama jeli:Yoshi'nin yüz yıkama jeli.Sivilcelere iyi geliyormuş.Bir tatil sonrası kalan ürününü Türkiye'de bırakmış.Annem de kullanmış ve bayılmış.Şimdi ikisi de bu ürünü kullanıyor yani.Kesinlikle güzel bir ürün.

-Pond's Black Clean yüz yıkama ürünü:Bu ürün ile aşk/nefret ilişkisi yaşıyorum.Genel olarak verdiği etkiyi seviyorum.Kil maskesi kıvamında bir ürün.Sadece yüzümü yıkarken saç diplerimde ürün kalıyor ve beni sinir ediyor.Bu sebeple genelde duşta kullanıyorum ama bu ara onu bitirmeyi kafama koyduğum için günlük rutinime de dahil ettim.Ama ne bereketli ürünse bitmiyor vallahi.Kullandıktan sonra yüzümü iyice nemlendirmem gerekiyor.Yoksa cildi çok kurutuyor.

 -Everish Yüz Peelingi:Japonya'daki bir yanardağının küllerinden varmış içerisinde.Aldığımdan beri çok düzenli kullandığım söylenemez ama etkisi fena değil.Biraz daha zaman lazım tam karar verebilmem için.

-S-Lumie Çilekli Peeling-İğrenç ötesi bir ürün.Tamamen plastik kokuyor.Etkisi sıfıra yakın.Bittiği günü görebilecek miyim acaba?Yoshi şakasına ayaklarında denemiş ve beğenmişti.Ben de aklıma gelirse ayaklarıma kullanıyorum.Ayaklarda etkisi eh işte.

-Shick Hydro Traş Köpüğü-Yoshi severek kullanıyor.

-Essential Ultra Honey&Shea Butter:Bu markanın saç maskelerini çok severek kullanıyorum.Sadece kavanozda olmasını biraz sevmiyorum.Bu serisi bitince diğer serisini alacağım.



-Goldwell Ultra Volume Şampuan ve Saç Kremi:Kokusunu sevdiğim ama etkisinden hiç hoşlanmadığım bir ürün oldu bu seri.Saçlarımı acayip derecede sertleştiriyor.Hacim verdiğini de düşünmüyorum.Lila kutudan çıkmışlardı.Asla tam boyunu alacağımı düşünmüyorum.

İşte bizim banyomuzda bunlar var.Dileyen bunu mim olarak alabilir.Sizin ürünlerinizi de görmüş oluruz böylece.


Duş ürünlerim #1 için buraya tık tık 





6 yorum:

  1. daha geçen gün muhabbeti olmuştu arkadaşımla. japonlar yıkandıkları suyu 1 hafta kullanıyorlarmış demişti de ben inanamamıştım. benim bildiğim japonlar çok temizdir. iyi oldu bu "ofuro"yu öğrendiğim. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Duş jellerini sevdiğim gibi hediye etmekten de çok hoşlanıyorum sevdiklerime, bunlar da çok hoşlar:). Kokuları terapi gibi algılayıp duştan geç çıkıyorum:) Bu tarz ritüelleri duyup bir keresinde uygulamaya kalkmış 1 saatte zor çıkmıştım, sarhoş gibi çıktım desem yeridir, sonrasında anında uyku modu oldu:))

    YanıtlaSil
  3. :( MİM OLARAK NASIL ALIYORUZ.
    BİRDE BANYO RAFIN GÜZEL BENCE EKSTRA RAFA GEREK YOK. BENİM BANYOMA ALDIĞIM RAF İKİ KATLI ÇELİK BİRŞEY BENDE PAYLAŞMAK İSTİYORUM :) SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. japonlar temizlik konusunda avrupalılardan iyiymiş o zamana :) (eski zaman düşülecek olursa eğer) :)

    YanıtlaSil
  5. Dove un kremlerini çok seviyorum ben ama şampuanı iyi gelmemişti kullandığımda. Belki de daha uzun kullanmalıydım bilemiyorum. Ama kokularını seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. bende merak ettim ofuroyu şimdi ...:)
    ceren...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül