24 Aralık 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #73


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.
Bakalım geçen hafta nasılmış?

 Geçen hafta Antalya-İzmir arası Sun Express ile uçmuştum.Genel olarak memnun kaldım ama Kuşadası servis hizmeti veren şirketten nefret ettim.Her uçağa karşılık servisimiz var dediler ki ücretli.Kişi başı 20 lira.09:05 te servis alanına vardığımda ortalıkta kimse yoktu.Telefon açıp sorduğumda bir sonrki servisin 10:30'da olduğunu söylediler.1:30 saat soğukta,yağmur yağarken onları bekleyecekmişim akla bak ya!Kesinlikle saçma sapan bir durum.Servis kullananlardansanız uçuş saatinize göre servisi teyit ettirin derim ben.

 Vanilya club kutusunun aralık ayından çıkan bu el kremine bayıldım.Ve tam boyunu almak istedim ama bulamadım.Japonya'da var mı emin değilim.Ama araştırmalarım devam edecek.Süper kokuyor bence :)

Vanilya club aralık ayı kutusu yazısı için buraya tık tık
 Ananemin en sevdiği oyun tombaladır.Ve ne zaman bir araya gelsek oynanır.Üstelik kaybetmeyi de sevmez.

Bir de beni hem güldüren hem de yoran bir durum var ki!Sayıları çeken ve okuyan hep ben olurum.Ve her defasında şu diyalog geçer.

Ben-38
Ananem-Yok 32 var
Ben-39
Ananem-Yok 32 var
Ben-65
Ananem-Yok benim 60lar bitti 73 bekliyorum ben :)

Der her defasında :)


 Bu ara bu kitap elimde.Kitaptaki karakter Bali'de tatilde.Kıskanıyor muyum?Tabii ki evet!!!
 Bu kadarcık uçtum canımmmm ne olacak  :)
 Ve evime döndüm :) Bu şapşiyi çook özledim.Her defasında olduğu gibi.
 Grip üzerine jet lag Allah düşmanımın başına vermesin.Yatakta bir sağa dön bir sola dön durumundayım hala.Ve yatakta sola döndüğümde gördüğüm manzara budur :)Okunmayı bekleyen kitaplarım ve ojelerim.
 Bazen insanın canı görünmez olmak istiyor.Sanırım sadece insanın değil Karamel'in de istiyor.
3 hafta ayrı kalmış olsam da özlemişim udon yemeyi :)


İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  

İyi bir hafta diliyorum herkese!

4 yorum:

  1. En sevdiğim serilerden :) cansın serrose

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) 73 haftadir zevkle yaziyorum :)

      Sil
  2. aynen annem ve benim konuşmamız. Allah anneannene saglık versin

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül