27 Aralık 2012 Perşembe

Goulet Pen Company Alışverişim

 Lamy'lere düşkünlüğümü biliyorsunuz.Lamy'lerin yanında mürekkeplere de ilgi başladı.Ama hepsini bitirebileceğimi düşünmediğimden şimdilik pek bulaşmamaya çalışıyorum.Tabii evde 3 şişe mürekkebimin olduğunu da unutmayalım.
Neyse madem şişe şişe alamıyorum bari deneme boylarından satın alayım diyerek kendimi goulet pen company sitesine attım.
O göz dönmesi ile 11 adet mürekkep seçmişim kendime.Ben Türkiye'deyken gelmiş siparişim.
 Zarfı açtığınızda manzara budur.
 İçindekileri çıkardığınızda ise böyle bir manzara oluşuyor.İçinden çıkan şeker beni çok mutlu etti.Öyle mutlu olmuşum ki o an yedim,bitirdim :)Bir de ayraç çıkmasına da sevindim.
 Çıkan bonusları bir yana koyarsak asıl şekerler bunlar.Tabii ki olmayan mürekkep bilgimle atıp tutmayacağım.Alışveriş sitesinde dolanıp merak ettiğim firmalardan,adı ya da tonu hoşuma giden renkleri attım sepete.
Şimdilik 3 rengini kullanmaya başladım.Sevdim bu işi.Bittikçe deneme boyu almaya devam edebilirim.

Meraklıları için fiyatları ve ödediğim kargo ücreti.



Dediğim gibi olur da bunları bitirirsem tekrar Goulet Pen Company'denalışveriş yapabilirim.
Goulet pen conpany'e gitmek için buraya tık tık 

9 yorum:

  1. söylemeseniz ve ilk görsem bunlar deney tüpü derdim herhalde :) ne değişik ve zevkli meraklarınız var. Tabi evde çocuk olmayınca tüp müp çok rahat bi afacan olsunda inşallah görelim sizi :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    ben, bu mürekkepleri lamy'lerin kartuşlarına şırınga ile mi dolduruyorsunuz? yoksa başka bir yöntem mi var, ya da kartuşsuz bir tip kalem mi kullanıyorsunuz diye sormak istedim.
    Teşekürler şimdiden.
    Özlem

    YanıtlaSil
  3. Ayyy ne güzeller,güzel günlerde kullan.

    ♥.♥
    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba sergül,ben birşey sormak istiyorum acaba 25 aralık çekilişi yapıldı mı?

    YanıtlaSil
  5. merhaba sergül,ben birşey sormak istiyorum acaba 25 aralık çekilişi yapıldı mı ?

    YanıtlaSil
  6. ben bunları kullanmaya kıyamam ki bakar bakar dururum :)

    YanıtlaSil
  7. Sergülüm kalem ve mürekkeplerle ilgili bir video yaparsan iyi olur yani :) Biz seviniriz :)

    YanıtlaSil
  8. jetens.com da çok güzel kalemler var ama türkiyeye gelmiyor belki japonyaya kargo geliyodur bence bie bak

    YanıtlaSil
  9. jetpens.com da çok güzel kalemler var belki jaonyaya kargo vardır (türkiyeye yok ) bence bir bak

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül