5 Aralık 2012 Çarşamba

Bir Günlük Saltanat

Ananem en sevdiğimiz yemeklerinden yaptı.
Sofrayı kurmak için eniştemin eve dönmesini bekledik.
Masanın soğukluğundan kaçıp eskisi gibi yer sofrasını tercih ettik.
Ben gene teyzemin ekmeğinden çalmaya niyetlensem de bu gece teyzem ekmek yemedi.Ben de kuzenimin tabağından patates çaldım.
Yemekten sonra çay faslına geçildi.Ananem yanında hemen çiğdem getirdi.Bunların yanına bazen anılar,bazen teknoloji bazen de dedikodu eşlik etti.
Annem gidip mısır patlattı.Aynı tabaktan küçük tabaklara pay edip zevkle yedik.
Bu aslında herkesin evinde yaşanan bir gece değil mi?
Biz bu zevki yıllardır yaşamamıyorduk.
Bu tablo için kimimiz Japonya'dan kimimiz Isparta'dan kimimiz de Antalya'dan geldi.
Sanki hiç gitmemişiz gibi!
Tek gecelik saltanat bizimkisi!
Sevdiklerinizle bir ömür diliyorum herkese!



18 yorum:

  1. dileğine canı gönülden katılıyorum , inşallah !!

    YanıtlaSil
  2. Önemli olan kalplerinizde olan Saltanat:) Allah sevginizi azaltmasın,maşallah size:)

    YanıtlaSil
  3. en büyük mutluluk bu işte aile saadeti....

    YanıtlaSil
  4. Bumerang ne güzel bir buluşmaya vesile olmuş :)Seneye de ödül kazanman lazım o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    aklıma garip bir şey geldi:)aileni özlediğinde bu mısır patlaklarına bakıp ne kadar hüzünlenebileceğin... en azından bana bu gibi şeyler oluyor..o anı yasadım birden, mutluluk tek gecelik saltanat olsada paha biçilmez:) sevgiler ...pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bu yorumu 5 Aralık 2012'de yazmışsın.Bugün 27 Nisan 2013 nasıl dokundu bana bu yazı hatta bu fotoğraf bilemezsin çok özledim :(

      Sil
  6. Merhaba ,
    bir anı yaşadım su an,, empati belki ya da ben olsam oyle hissederdim diye. Bu mısırların fotoğrafına baktığında özellikle ailenı özlemişsen dokunsan ağlayacak gibi olabileceğin,,,ben oluyorum bazen ,, ama yinede bu dünyada tek gecelik saltanat bile paha biçilmez. sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. aileyle olmak gibisi yoktur, en gzüel en sıcak zamanlardır bence :)

    YanıtlaSil
  8. Mutluluk gerçekten küçük şeylerde gizli. Ödülünü de kutluyorum

    YanıtlaSil
  9. merhaba sergül hanım nasılsınız... faceden takip ettiğim kadarı ile japonyada yaşıyorsunuz ve çok güzellikleri tanıtıyorsunuz satış işiyle ilgilisiniz eğer böyle ise sizinle ilişki kurmak isterdim... selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Serrose;en muhteşem yemeklerimizi biz o yer sofraların da yedik hala da arada toplanınca dayılar,teyzeler keyfini süreriz tadı çok başkadır,en keyifli yemekler o yer sofraların da yenir.En çalışkan olduğun için de ayrıca tebrik ederim, ödülünü gerçekten hakettiğini de geçen kıştan beri sessiz bir takipçin olarak bilir,bizleri de japon kültürü ile tanıştırdığın için teşekkür ederim ,Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  11. Sadece uzaklık olsun sorun, gönüller bir olsun yeter Serrose'cim :)

    YanıtlaSil
  12. ne mutlu ki 1 gece dahi olsa bu guzelligi yasayabilmissiniz en sevdiklerinizle,darisi bizim basimiza insallah... kocaman sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  13. eminin harika bir gece geçirmişsindir özlemler girince araya sıcacık sohbetler çıkmıştır ortaya sevdiklerinle beraber hep birlikte böyle gecelerin olsun....

    YanıtlaSil
  14. hep beraber olmak gibisi yok ama hayat şartları mesafeleri gerektiriyorsa da sağlıklarına şükretmek gerek. seni çok iyi anladım benim de senin kadar uzak mesafem olmasa da ailemden uzaktayım. onlarla içilen bir bardak çayın bile tadın başkalığını çok iyi bilirim...

    YanıtlaSil
  15. aaa ıspartadan gelen kim?? madem buralarda tanıdıklar var senide buraya bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  16. böyle şeyleri senede bir de yaşasan çok güzel bir şey. imrendiğim tek şey bu hatta sanırım. :p
    yorumda hüzünlendirebilir demiş birisi ama bence tam tersi olabilir. bu mısır tanelerine bakıp o geceyi hatırlayıp mutlu da olabilirsin.
    bol bol böyle geceler geçirmen dileğiyle, ailenin yeni üyesiyle. :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül