21 Kasım 2012 Çarşamba

Japonya'da Kuaför Deneyimi

 Japonya'da kuaförler çok merak edilen konulardan biriydi.Japonya'da çok sık kuaföre giden biri değilim.Ama eğer gidersem hep Yoshi'nin kuaförüne gidiyorum.Yukarıda saçımı kesen Yousuke.Yoshi ile tanışmaları Yoshi'nin sürekli gittiği kuaföre çırak olarak girince olmuş.Çıraklıktan şube müdürülğüne kadar olan serüveninde o nereye Yoshi oraya şeklinde devam etmiş.5 yıldır 2 adres değiştirdi yani ben de onu takip edenlerden oldum.

 Japonya'da kuaförler genelde zincir şeklinde olur.Bizim gittiğimiz kuaförün de birden fazla şubesi bulunuyor.Genelde kadın-erkek ortak olur.Çalışanlar da aynı şekilde tabii.Ücretleri Türk lirasına çevirdiğinizde çok uçuk fiyatlar ortaya çıkıyor.Tabii bu Japonya için de çok ucuz bir ücret değil.Ama bize geldiği kadar pahalı da değil.Umarım anlatabilmişimdir :)
 Gördüğünüz gibi yatar pozisyonda saçlarım yıkanıyor.Bu Japonya'da tecrübe ettiğim bir şey ve bayılıyorum.Türkiye'de kuaföre gittiğimde en nefret ettiğim şeylerden biridir yıkama koltukları.Resmen boynumu orada bırakıyorum.Bir de üzerine suyun ayarını yapamayan,saçını çekiştiren bir çırak da eklenmişse tam bir işkence.
Oysa burada öyle iyi yapıyorlar ki işlerini.Bir de kafa masajı yapılıyor ohhh!
 Saçlar kesildikten sonra yıkanıyor.Şuan saçım kurutuluyor.

Benim saçım kurutulurken Yoshi'nin saçını kesti Yousuke.

Bir de gördüğünüz gibi biz Vip odasındayız.Böyle bir talebimiz olmamasına rağmen ne zaman birlikte randevu alsak bizi bu odada ağırlıyor Yousuke.Normalde ekstra bir ücreti olması gerekiyor sanırım.Biz hiç ödemediğimiz için emin değilim.

Saçım yıkanırken bir de video çektik.Buyrun!iyi seyirler






12 yorum:

  1. Ben de yatarak saçlarım yıkansın istiyoruum!!! Of aynen, nefret ediyorum o koltuklardan :S

    VIP odası süpermiş, ne güzel düşünce :)

    YanıtlaSil
  2. Videoyu izlemedim ama daha yazdıklarını okurken mayışmaya başladım. Ben de kuaförümden sırf şu masaj ve sac bakımı için randevu almıştım. Ama sonbahar dolayısıyla kafa derimde egzemalarım azınca malesef ertelemk zorunda kaldım.
    Ah o masaj yok mu... :)
    Almanya`dan sevgiler,
    Derya

    YanıtlaSil
  3. Bence cok zor bir seyi yapiyorsunuz. Dunyanin bir ucu resmen :) Ama biliyorum ki boyle bir seyi ancak ask yaptirabilir insana. Hep mutlu olun ve bize uzaklari yakin etmeye devam edin lutfen :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. Benim anladığım şudur ki "Japonlar son derece nazik ve karşısındakine değer veren insanlardır" Ne güzel! Konularınız ilgi çekici, devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. yakışmış, iyi günlerde uzat :)

    YanıtlaSil
  6. japonya güzel yermiş yahu

    YanıtlaSil
  7. http://instagram.com/p/Pvkr_jKLRe/ bunlar dolma kalem mi türkiye de bulabilir miyim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Lamy safari olarak aratabilirsin bazi buyuk kirtasiyelerde var ;)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. google da lam safari olarak aratirsan var ;) Turkiyede de

    YanıtlaSil
  10. çook teşekkür ederiim :))

    YanıtlaSil
  11. yhhh ya hayretle ızledım ordakı verılen ozenee bak süpErlerr ne dıyım yanii ..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül