3 Kasım 2012 Cumartesi

Eylül Ayı Kitapları 2012




Gecikmeli eylül ayı kitaplarım

İlk Kenan Kalecikli  kitabım Sevgili(m) adlı kitabıydı.Ve kaç kişiye hediye ettiğimi hatırlamıyorum.Çok severim özellikle kitabın adının açıklaması yaptığı bölüme bayılırım.Kenan Kalecikli'nin aşkı anlatışını da çok severim.Böyle yapış yapış olmayan derin aşk tanımları vardır kitaplarında.Bolca altı çizilidir Kenan Kalecikli kitaplarımın.
Hayallerimi Sende Unuttum da böyle bir aşk kitabı yani.
Kitaptan yaptığım alıntı için buyrun buraya tık tık 



Natsuo Kirino'nun Çıkış kitabını Yoshi ile birlikte okumuştuk.O Japoncasından ben Türkçesinden ve çok sevmiştik bu duyguyu ve kitabı da tabii.Sonrasında okunmayı bekleyen Grotesk kitabına başlamıştık.Kitap ikimizi de çok sarmadı açıkçası.Hatta Yoshi benden önce bitirip çok etkilenmediğini söyleyince kitap benim elimde daha da ağırlaştı.Bir de üzerine Türkiye tatilim girince eylül ayında bitirebildim kitabı.
Bilemiyorum gerilim sevenler çok fazla bulamayacaklar bu kitapta bence.Ama Japon yazarları tanımak isteyenler bir şans verebilir.

Natsuo Kirino Çıkış kitabı yazım için buraya tık tık




Ve yazısını yeni yazmış olduğum Onur Ataoğlu'nun Japon Ne Yapmış kitabını da eylül ayında bitirdim.
Bir Türkün gözünden Japonya'yı tanımak ve gezmek isterseniz bence doğru bir seçim olacaktır.

Japon Ne Yapmış kitabının yazısı için buraya tık tık

Eylül ayını 3 kitap ile tamamlamış oldum böylece.

Var mı ortak okuduğumuz kitaplar?

7 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu bir süredir takip ediyorum,ilginç yazılarınız var.İlginç derken yanlış anlamayın hoşuma gidiyor yazılarınız :) Japonya ya karşı özel bir ilgim var benim,blogumdan da anlarsınız belki,özellikle Japon animasyonları yani animelere ya da çizgiromanları yani mangalarla ilgileniyorum daha çok.Çizgiromanları seviyor musunuz tam bilmiyorum yeni yeni takip etmeye başladım sizi,ama japonya da her çeşit manga bulabileceğinizi düşünüp size onları tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç Kenan Kalecikli okumadım...sanırım tanışma zamanımız gelmiş kendisiyle :)

    YanıtlaSil
  3. cok keyifle okuduğum yazılardan biri oldu tşkler..

    YanıtlaSil
  4. japon yapmış'ı okumuştum, japon ne yapmış'ı da okumak istiyorum ama alamadım bi türlü fırsat olmadı:)

    YanıtlaSil
  5. konu ve paylaşım harika:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül