4 Kasım 2012 Pazar

Bu Sabah



Birkaç gündür içimdeki hüzünde boğuluyordum.
Sorunlarımı içimde çözemediğimde dillendiririm.
Dillendirdiğimde,bir şeylerin çözülmeye başladığını hissederim.
Bu niyetle gittim uykuya.
Derin bir uyku çektim dersem yalan olur.
Bölünmüş uykularıma bir de garip rüyalar eklendi.
Öyle ki gecenin bir yarısı susuzluktan ölecektim.

Sabaha karşı direnmedim daha fazla,zorlamadım kendimi uyumak için.
Öylece yataktan çıkmak gelmedi içimden.
Önce Karamel'i uyuduğu yerden alıp yanıma yatırdım.
Onu sevdim,varlığına şükrettim.
Kabus görüp sıçradı bir ara,dua ettim.
Yanındayım dedim.
Tek gözünü açıp bana baktı ve uykuya döndü tekrar.
Sonra hava aydınlanmaya ve kuşlar ötmeye başladı.Evimizin arkasında ağaçlar var.
Sabahları kuş sesi ziyafeti var.
Bazen insanı sinir bile edebiliyor ama yalan yok.
Hava aydınlanınca Yoshi'nin beyaz saçları dikkatimi çekti.
Çoğalmalarını izlemek güzel şey.
Varlığına şükrettim onun da!

Sonra artık çık bakalım yataktan dedim kendime.
Karamel benden önce fırladı tabii.
Merdivenlerde benden 2 basamak önde gidip her defasında geliyor muyum diye kontrol etmesi mutlu etti beni.

Önce perdeleri açtım.
Gün ışığını davet ettim eve.
Sonra yüzümü yıkadım.
Annem de ananem de yüzünü yıkamadan güne başlamanın uğursuzluk getireceğine inanır.
Bu geldi aklıma.
Çocukken kış sabahlarında yüzümü yıkamak istemezdim su soğuk diye.
Yediğim azarlar aklıma geldi gülümsedim.
Anne bak yıkıyorum yüzümü dedim sanırım büyüdüm.

Mutfağa geçtim.
Nar çayı mı salep mi diye kararsız kaldım.
Kokusu aklıma geldi salep kazandı.
Sonra bardak altlığına takıldı gözüm,oradan da mutfak eldivenine 2 güzel kalp biriyle hiç yüzyüze gelmedim bile.
İkisi de blog sayesinde tanıdığım insanlar evimdeler diye düşündüm.
Gülümsedim,teşekkür ettim onlara bir kere daha.

Sonra bloğum geldi aklıma.
Kendimi keşfetmemi sağlayan,yeni insanlar kazandıran,beni mutlu eden şey diye düşündüm.

Sonra bunları yazmak istedim.
Küçük mutluluklarını sıkça unutan biri değilim ama bu sabahı unutmak istemedim.

Küçük şeyler hayatın sırrıdır bence!

Mutlu bir gün diliyorum herkese!


19 yorum:

  1. Güzel yazı bizde size mutlu günler diliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnn çok güzel bir gün geçirirsin inşallah ;)

    YanıtlaSil
  3. senin de günün günlerin mutlu olsun Sergülcüm...

    YanıtlaSil
  4. çok şükür sende burdasın,senin gibi içi güzel, neşeli bir insanın hayatına tanık olabiliyoruz :D

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yazmışsın yahu, küçük mutlulukların artarak hep seninle olsun, bunu sabah okursun muhtemelen günaydın :)

    YanıtlaSil
  6. bloglar sayesinde mutluluğumuz artıyor bir derece ...

    YanıtlaSil
  7. Bu sabah 06:00 civarı uyandım. pazar gunü ama uyuyamadim. kalktım icimde bir kıpırdama, huzursuzluk... kimseyi rahatsız etmemek için, yüzümü yıkayıp bloguna geldim. Sergul nasil bugun diye. baktım o kilometrelerce uzakta sebebi farklı ama sonucu hemen hemen aynı seyleri yaşıyor. ben de sevenlerime ve benim sevdiklerime şükrettim iyi ki varlar diye..Ayrıca Sergul e de içimden teşekkür ettim iyi ki bu blog sayesinde tanımışim diye.... Bu aralar küçük- buyuk mutlulukların artar inşallah. biz buradayız, bize yaz....

    YanıtlaSil
  8. Kucuk mutluklarinin hic elsilmemesi degiyle. İc huzurun daim olsun.

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bir yazı bu.. Ben bile okurken sanki ben yaşamışım gibi mutlu oldum..
    Benim kedim(Tırmığım) hiçbirimizle yatmaktan hoşlanmaz ama arada sırada gelip sabahları yüzümün hızasında durup beni uyandırır. Onları hatırladım..

    Mutlu ve çok güzel bir hafta dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler güzel blog

    YanıtlaSil
  11. Dediğiniz gibi küçük mutluluklar var aslında hepimizin yanıbaşında.
    Çoğu zaman es geçitğimiz, ama durup düşünsek sebeplenip gülümseyeceğimiz..
    Size de mutlu günler ve iyi haftalar olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. yüreğinin ferahlaması için dualarıma senide aldım gülüm, tez zamanda tüy gibi hafifliycek yüreğin inan bana..

    YanıtlaSil
  13. Gozlerim doldu cok guzel yazmissinuz ❤

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel yazmışsın canım! Zor zamanlarımda güç almamı sağlayacak..Bir garip oldum ^^

    YanıtlaSil
  15. saclarımda artan byazlar hep üzerdi beni.ama onların cogalısını sevdiğimle izlemek müthiş bir seymiş.bunu farkettirdiğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. O kadar icten bir yazi ki serrose abla, duygulandirdin beni. Hep daha fazlasini istemekten, sahip oldugumuz onca seye sukretmiyoruz..
    Boyle yazilari daha sik yazsan cok mutlu olurum :) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Kolay kolay kimse bir yazıyla bir sözle inemez kalbimin derinine. Ama sen farklısın ablam. Komik gelicek biliyorum ama bazen duygularımızın hatta özelliklerimizin çok benzediğini düşünüyorum. İlk videonu izlediğim gün geldi aklıma safça gülümsedim. Beni sana bağlayan şey Japonya'da yaşaman olmuştu. Ha bir de Sökeli olman bir Nazillili olarak çok sevindirdi. Maceracı ruhu seninle tattım sanki. En çok istediğim şey kitap yazman ve onu sana imzalatmak olur herhalde ve seninle tanışmak. Çünkü bu yazıyı okuduğumda-daha bitirmeden- ağlamaya başladım . Neden bilmiyorum. Her zaman katılmak istemişimdir Youtube deki yaptığım canlı çekimlere. Her neyse ablam sen unutma burada seni seven bir çok kişi var ve ben bunlardan biriyim. İmkansız biliyorum ama tanışmayı çok isterim. Belki mektup bile atabilirim. SEN SEVİYORUM SERGÜL ABLA
    Büşra

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül