8 Ekim 2012 Pazartesi

Vanilya Club Ekim Kutusu



Vanilya Club Temmuz 2012 Kutusu için buraya tık tık


Vanilya Club Ağustos Kutusu için buraya tık tık 


Vanilya Club Eylül Kutusu için buraya tık tık

Vanilya Club aylık 35 liralık bir servis.Her ay evinize bir kutu kozmetik ürünü geliyor.Deneme boyları ya da tam boy ürünler oluyor.

Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi buraya alalım tık tık





Ekim ayının kutusu anneme gelmiş oldu.Ve o bu aydan memnun kaldı.Çünkü ona hitap eden ürünler çıkmış.



Alessandro Go Magic Twist Luxury Rose | Mıknatıslı Pembe Oje-49 lira
Tam boy çıkmış kutudan.
Bu ojeyi bana sakladı annem.Gelen giden olursa ya da paketle yollayacak.Çok merak ettiğim bir markaydı o yüzden 4 gözle bekliyorum deneyeceğim günü.

 Alessandro Nail Polish Nude Parisienne | Oje-32 lira           
 
Bu ürüne annem sevindi çünkü bu tarz renkleri kullanıyor genelde.Ve hemen kullanmaya başlamış bunu da :)


Betty Boop Aseton Ped -8,50 lira

Betty Boop Aseton Ped ile tatilde pamuk ve aseton taşımaya son! Elinizde bıraktığı baştan çıkartıcı kokusu ve pratik kullanımı sayesinde vazgeçilmezleriniz arasında yerini alacak
Bu ürünü annem henüz denemedi.O yüzden bilemiyorum.

L'Occitane - Verbena El için Krem Jel (10ml)


L'occitane el kremlerini genel olarak seviyorum.Ben Verbena kullanmamıştım ama annemin severek kullanacağından eminim.Çünkü annem tam bir krem canavarıdır :)

Madly Kenzo | Parfüm


Bu parfümün kokusunu bilmiyorum ama annemin hoşuna gitmiş.Su gibi parfüm tüketenlerden olduğu için bu tester ona bir kullanımlık gelecektir :)

İşte böyle annemden ekim ayı ürünlerinin yorumları :)

Eğer bu ürünleri çok sevdim ve ben de sahip olmak istiyorum derseniz buraya tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül