21 Ekim 2012 Pazar

Pazar Yürüyüşü


Yoshi shift usulü çalıştığı için ne yazık ki haftasonu ya da bayram tatilleri falan yok.Sadece ayda 10 gün izinli oluyor ama belirlenmiş günlerde değil.Her ay sonu bir sonraki ayın çalışma çizelgesi hazırlanıyor.Yoshi'nin şubesinde bunu Yoshi hazırlıyor.Hafta sonu trafiğini sevmediğinden zorda kalmadıkça kendine haftasonu tatili yazmıyor.
Bu da demek oluyor ki hafta sonları ben yalnızım.Neyse bugün öğleden sonraya kadar hiçbir şey yapmadım.Sonra bir anda yürüyüşe çıkmaya karar verdim.Japonya'da nehir kenarlarını güzel değerlendirirler genelde.Yürüyüş yolları,parklar,banklar falan olur.Bizim eve en yakın nehiri ne zamandır gözüme kestiriyordum.Gerçi biraz bakımsız ama olsun diye düştüm yollara.

 Önce yol üzerinde görmüş olduğum bir tapınağa uğradım.Tabii ki hakkında hiçbir bilgim yok.Ama bol bol fotoğraf var :)
 Ben arka kapısından girmişim bilmeden.


 Aslında giriş kapısı burası.
 Bu ağaçların yaprakları kızarır mı acaba?


El yıkama yerinde su yoktu.Bu figürü daha önce de bir tapınakta görmüştüm.

Bugün böyleydim ben.

Bir de bu yalnız nineyi gördüm.Orada ne yapıyordu bilemiyorum.Çok yakın mesafede değildi.
İşte böyle bir pazardı benim için





3 yorum:

  1. Figür ne kadar da korkunc geldi bana :(

    YanıtlaSil
  2. Eşimle Japonyaya gormeyi cok iztiyoruz, onumuzdeki sene planlarimiz arasinda bu gezi...o zaman sana soraçak bir suru sorum olabilir
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Videolarını çok seviyorum ama özellikle alışveriş ve çantamda ne var videolarını daha bi çok seviyorum. Bir sürü video izliyorum ama senin sesinde terapik bi etki var insan seyrederken sanki dinleniyor rahatlıyor :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül