20 Ekim 2012 Cumartesi

Oyunuza Talibim



4 yıllık blog yazarlığı maceramda hiçbir yarışmaya katılmadım.Derken bir anda Bumerang Ödülleri 2012 formunu doldururken buldum kendimi.
Sonrası bir anda oldu işte.15 kasıma kadar sürecekmiş oylama.Merakla bekliyorum sonuçları.

Açılan kategorilerden benim bloğuma en uygun 'En çalışkan blog' kategorisiydi.

Eğer siz de benim 4 yıldır çalışkan bir blogger olduğumu düşünüyorsanız tek yapmanız gereken aşağıdaki linke gidip bana oy vermeniz.

http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/13933.htm

Linke tıkladığınızda size doğrulama kodu yollanabilmesi için telefon numaranız sorulacak.Kesinlikle ücretsiz bir uygulamaymış.Ve daha da önemlisi telefon numaralarınız gizli tutulacakmış.Her kategoride 1 kere oy verilebiliyormuş.Bu yüzden ne kadar çok telefon numarası o kadar çok oy.Yani eşinizin,dostunuzun oyuna da talibim :)

İlk defa böyle bir işe kalkışmanın gerginliği üzerimde.Eğer olur da sizin oylarınızla kazanırsam belki tekrar yolculuk görünür bana.Güzel olmaz mı?

Beni destekleyen güzel yüreklere kocaman sevgilerimi yolluyorum.


*Bir de bloğunda bana yer veren sevgili Ben Ölmeden Önce'ye teşekkür ederim.O da En Tarz Blog kategorisinde yarışıyor.Umarım ikimiz de kazanırız.

Hadi bakalım cep telefonu olan var mı?  :)

Son gün 15 kasım hadi bakalım :D

16 yorum:

  1. oylamanın durumunu göremiyormuyuz? ben oyumu verdim annemin telefonundanda vericem şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. İşlem tamam. Tüm aile, dost arkadaş zaten blogun için haberdar edilmişti önceden. Sadece bu daveti yollamak kaldı:))

    YanıtlaSil
  3. sessiz bi takipçin olarak ben oyumu verdimm....

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca blogun için çok emek sarfediyorsun canım,o yüzden oyumu seve seve,ailecek verdim (herkesin telefonundan:)) Onca tantananın içinde her zaman video çekip,post yayınlıyorsun.Tebrik ediyorum seni!
    Yakında yolculuk vaar :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de size içten çok teşekkür ederim. Benimki daha bir yıllık blog, kazanmasam da olur. :)) Benden çok sizin kazanmanızı istiyorum inanın. Umarım hak geçmez de sizi İstanbul'da görürüz. Şansınız bol olsun. ;)))

    YanıtlaSil
  6. Ve oyum sana. Gerçekten de en çalışkan blog ödülünü hak ediyorsun:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hakettiğin bir oy daha benden sana gitti :)

    YanıtlaSil
  8. hadi hayırlı olsun :D ben verdim oyumu :D

    YanıtlaSil
  9. ben de oy vermek istedim ama malesef ki yurt dışı kabul etmedi :( Arkadaşlarım aracılığıyla katkıda bulunmaya çalışacağım. Şansın bol olsun ^^

    YanıtlaSil
  10. Ahaha Sergül abla sana oy vermiyeceyız de kime vericez :) Oyum sana

    YanıtlaSil
  11. Benimde oyum sana:)
    GANBATTE!

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül