10 Eylül 2012 Pazartesi

Anne Ben Jet Lag Oldum


3-4 dakika önce çektim bu fotoğrafı.Aslında şuanda gökyüzü tupturuncu.

Neyse anne ben jet lag oldum yazıma Fuji dağı da eşlik etsin istedim.Şu arkada gölge gibi görünen dağdır kendisi.

Jet lag nedir bu kız ne saçmalıyor diyenler için hemen bir alıntı yapalım.



Hava yoluyla yapılan hızlı seyahatler esnasında yaşanan ve vücut üzerinde etkileri olan değişimler konusunda zaman zaman bazı sorunlar ortaya çıkar. Bu duruma Jet-Lag adı verilir. Bir başka ifadeyle Jet-Lag; uçakla seyahat esnasında dünyanın zaman dilimleri geçilirken insan vücudunun bu hızlı zaman değişimine adapte olamamasıdır. Kısaca, yerel saatle beynimizin hipotalamus bezi tarafından düzenlenen vücudun biyolojik saatinin uyumsuzluğu olarak da bilinir


İşte böyle!

Alıntı buradan tık tık

4 yorum:

  1. Ben de tam jet lag nedir diye google'a soracaktım ki siz aydınlık getirdiniz.. ^^ Sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun sergül abla :(

    YanıtlaSil
  3. Evine hos geldin güzel kiz!

    YanıtlaSil
  4. oyy kıyamam sergül abla geçmiş olsun :) söylenişi çok iyi jet lag-k :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül