1 Ağustos 2012 Çarşamba

İlknur Kırtasiye

Kendimi bildim bileli kırtasiye bağımlısı oldum.27 yıllık yaşantımın hiçbir anında bu sevgi azalmamıştır.Ve hiçbir zaman yeterli kalemim yoktur.Bu benim hobim,zevkim.
Nasıl kullanıyorsun,nerede saklıyorsun vs vs vs konuşmalar çok saçma geliyor bana.Bin tane kalemim olsa tutacağı yer belli :) Yormayın kafanızı böyle şeylere.

Blog dünyasında kırtasiye akımı başlattığım için de gururluyum.En azından Türkçe bloglarda yazmayan kalmadı.Kimileri benden sonra yazmaya başladığını kabul etmekte zorlansa bile bu böyle :)

Neyse kırtasiye hastası olan biri üzerine kız meslek lisesi Çocuk Gelişimi bölümü okursa ne olur o kız lise hayatını kırtasiyede geçirir.

Çocuk Gelişimi bölümü çöpçülük gibi bir şeydir.Artık malzemeler değerlendirilir.Hiçbir zaman yeterli malzemen olmaz falan filan :) Gelsin boyalar,kalemler,makaslar,bantlar,kartonlar,elişi kağıtları falanlar ve filanlar :)

İlknur Kırtasiye benim lise hayatım boyunca çoook nazımı çekmiştir.Öğrencisin sonuçta cebindeki para yapmak istediğin faaliyete her zaman yetmezdi.O sırada kara kaplı defter devreye girerdi.
Annem gelip kapatırdı hesabı :)

Zaten konum olarak da hemen okulun yanı olduğu için dersten bile çıkıp geldiğimiz olurdu.Tam uygulamalı sınavın ortasında yapıştırıcın biter,keçeli kalemin biter koş kızım koş olurdu :)

 Ah ah ne yıllarım geçti buralarda :) Ramazan ucundan görünmüş.O kadar çıldırttığımız halde bir kere bile sinirlendiğini görmedim :) Peygamber sabrı var resmen Maşallah :) Geçenlerde annemlerle uğradık ve ondan yeni çıkan ürünleri öğrendik.
 Yeni kalemler,yeni defterler,yeni boyalar,yeni elişi kağıtları ve yeni öğrenciler hakkında konuştuk.
Ve Ramazan dedi ki gelen gideni aratıyor :) Eski öğrenciler yok artık dedi.Tabi ki gururlandım.
 Ramazan ürünleri anlattıkça hepimiz birer poşet doldurduk.Ramazan batırdı beni o gün.Bir de bayramdan sonra yeni ürünler gelecek dedi.Bilmesem iyiydi ya :)
Ahh şu fotokopi makinesinin bir dili olsa da konuşsa :) Başında harcadığım saatler ve paracıklarım :)

Ve sohbet ederken Ramazan bize Neşen gazozu ısmarladı.Bu da çocukluğumun gazozudur.Söke'de imal ediliyor.Azıcık şekerlidir ama süperdir tavsiye edilir :)

Ve biz gazozlarımızı içerken duydum ki İlknur kırtasiye internette de satışa başlamış.Henüz site çok yeni ürünler zamanla eklenecekmiş ama bir göz atın derim ben.


İlknur kırtasiye web sitesi için buraya tık tık



13 yorum:

  1. bende Çocuk Gelişimi mezunuyum :D aahh ahh ne yıllardı yaa :D aynı yaştayız seninle ne paralar döktüm yaa oof :D

    YanıtlaSil
  2. Delisin sen deliiii :)))) şaka bi yana defterlere ba-yıl-dım!!

    YanıtlaSil
  3. Bende cocuk gelisimi mezunuyum. Bu yaziyi en iyi anlayanlardan biriyim belkide:-)
    Lise biteli 3 yil oldu ama ben ne etkinlikleri ne artik malzemeleri graponlari kalemleri boyalari onlari bunlari atmaya kiyamadim
    Uc buyuk kutu dolusu malzeme kaldirdim. Bir kac sey disinda tum kalemleride kaldirdimkiyamadim kullanmaya. Ileride cocuklarima:-P

    YanıtlaSil
  4. Sergül Abla,bu "Aqua" serisinin defterlerinden dün de abim almış ben de çok beğendim,sende de gördüm almam farz oldu :)Ayrıca benim de kırtasiyeye bir sevgim hep vardı ama bloğuna girerken tavan yaptı deli gibi kırtasiyeler didikler oldum!!Ki içimdeki Japonya'ya gitme isteğinin en büyük sebebi bu.Ülke ekonomisine katkın büyük yani söyle onlara :))Kendine iyi bak,iyi tatiller !!

    YanıtlaSil
  5. Açıkça söylemek gerekirse içimdeki canavarı sen çıkardın . Kırtasiye canavarını küçükken kalem görünce dayanamazdım ama orta okuldayken kırtasiyeye küsmüştüm resmen çünkü ben alıyordum arkadaşlarım yüzünden kayboluyordu veya başka birşey oluyordu tabi bende artık sadece ihtiyacım kadar almaya başladım ama senin sayende yeniden başladım :) . Bu arada hepsi grubu hala bir arada sadece gülçin ayrıldı bilgine ilk okuldayken haranıydım . :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan :) taş kağıttan olan defterler çok ilgimi çekti. :)

    YanıtlaSil
  7. inanmıyorum senle ben lisede aynı bölümden mezun olmuşuz sergül :)
    zevkli ama bir o kadar çileli hatta dediğin gibi çöpçü bölümdü bizimkisi :)
    kırtasiye aşkı bende de var.her ay kesin bir şeyler almadan çıkmam ben de..güle güle kullan hepsini
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Kırtasiyeleri bende sewerim ama ilk satırlarda yazdıkların yanlış geldi bana başka insanlarda buna fazla ilgi duyabilirler ve blogta yayınlayabilirler.Kırtasiye ürünlerine dünya üzerindeki sadece tek bir kişi meraklı dır sonucuna çıkmamalı :) Güle güle kullan bu arada yeni ürünlerini:)

    YanıtlaSil
  9. çocuk gelişimi okumadim ama bütün çarşı beni çocuk gelişiminde okuyor zannediyor. ehehe çünkü kazık kadar olmuş hale neler alıyor demesinler diye arkadaş ile hoca bunuda istemişti dur şunuda kardeşime hediye alayım aaaa bak şunlardanda çocuklara güzel hediye olur falan modlarındayım :D ve o izlenim oturdu uzerime [:)]
    ben kabul ediyorum kıskançlık yaptım renkli şeylere karşı ilgim vardı benimde ama bunun hiç her gördüğüm renkli şeyi almalıyım aldığım bir kalemin her rengi olmalı boyutuna ulaşacağını sanmazdım :D her gittiğim merketin kırtasiye bölümünü ezberledim onlara uğramadan çıkmak haksızlık olur şimdi :D
    hemen basladim ben de blogumda yazmaya mini kırtasiye bölüm yaptım senin sayende [:)]

    www.4mevsimyagmur.blogspot.com
    bloğma beklerim [:)]

    YanıtlaSil
  10. Canım,postta,video da çok güzel olmuş.Altta terbiyesiz yorumlar var,takma onları :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Kitaplardan sonra en zevk aldığım şey :))
    Geniş çaplı olmasa da yavaş yavaş ben de yer vermeye başladım blogda :)
    Önceki postlarından birinde yayınladığın gibi kıyafetten, takıdan vs. daha zevkli geliyor bana da (:

    YanıtlaSil
  12. Taş ve kayadan üretilmiş deftere bayıldım. Keşke bu üretim yaygınlaşsa ve ağaçlar yok olmasa.
    Aldıklarınızı güle güle kullanmanızı dilerim.
    Çocuk gelişimi okumadım ama internetten,kitaplardan edindiğim bilgilerle 1,5 yaşındakim kızım için atıklardan, kağıtlardan,rulolarda oyunlar yapıyor, satın aldığım oyuncaklara nazaran benim yaptığım ıvır zıvırla daha çok eğleniyor..
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  13. Yorumlara baktım da ne çok çocuk gelişimi mezunu varmış :D Ben de sizdenim :) Ve dediklerinizi çok çok iyi anlıyorum. Çoğu insanın adını bile bilmediği kırtasiye malzemeleri hep bizde olurdu. Kırtasiye, terzi, kumaşçı, marangozlar vs sayemizde zengin olmuştur :P
    Ben üniversitesine de devam ettim ve bugün öğretmenim. Hala kırtasiyedeyim ve yeni gelen ürünlere bitiyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül