11 Temmuz 2012 Çarşamba

Yanımda Getirdiğim Kırtasiyeler


Son yazdığım instagram yazısında görünen kalem kutunun içini göstermem istenmişti.Ben daha fazlasını yaptım :) Yanımda getirdiklerimi çektim videoya.

iphone videosu olduğu için çok net değil.Bu yüzden linkleri veriyorum.

Adı geçenler

Kedili post it burada

Zebra Sarasa kalemler burada

Minik not defteri burada

Stickerlarım burada 

Pilot Neox Color Eno burada

Frixion fosforlu kalem burada

Rilakkuma defteri burada

İnstant film post it ve kameralı not defteri burada 

Beetle tip fosforlu kalem burada

Masking tape çantası burada

Lamy safari kalemler ve mürekkepler burada

Mor çanta burada

Bildiğim linkleri ekledim umarım işinize yarar.

İyi seyirler iyi okumalar

----------------
Çok sıcak burası hala pek evden dışarı çıkmadım.Ablamı bekliyorum o gelsin planlar başlayacak.
Dün sonunda Güner teyze ile tanıştık.Annemin liseden arkadaşı ama biz benim blog sayesinde tanıştık.Dün çok güzel sohbet ettik :) Teşekkür ederim Güner teyze bir kere daha her şey için.

Güner teyzenin benim için yapmış olduğu sürprizi okumak için buraya tık tık

5 yorum:

  1. off çok güzeller kalem ve kalemlik hastasyım. çok severim

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel, tüm bu ürünleri kullanarak harika hatıralar oluşturacağın güzel ve eğlenceli bir tatil geçirmen dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  3. harika bir video olmuş, zaman harcamışsınız teşekkürler ^^
    videonun yorum bir yorum gördüm kısmında sırf kırtasiye alışverişi için japonya ya gelmek istiyorum diye :D ben belki sadece kırtasiye alışverişi için değil ama japonya ya gidebilsem herhalde 1 haftamı kırtasiye dükkanlarına harcardım :D harika ürünleri varyaa~~ :)
    (birşey sormak istiyorum sergül abla desem bir sakıncası olur mu?)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir video olmuş yine serrose;) Özellikle o küçük mor çantaya bayılıyorum, çok güzel özenle doldurmuşsun içini=)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir video olmuş

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül