15 Temmuz 2012 Pazar

Vanilya Club Temmuz 2012 Kutusu

 Şu kutular çıktığından beri deli gibi merak ediyordum.Ve Türkiye biletimi alır almaz hemen üye oldum.Ve Türkiye'ye ayak basar basmaz yaptığım ilk şey gidip kargodan paketimi almak oldu.
Hemen arabada açtım.Dayanamadım açıkçası.
Bir kere gerçekten kutular çok güzel.Paketi açarken insan heyecanlanıyor.

Benim paketimden çıka n ürünler şunlar

1-Ann Yvette Therapeutic Foot Cream 100 gr.
Onarıcı ve Rahatlatıcı Ayak Kremi 
25.35 TL
-----------------------------
Bu ürün benim ilk inci tozlu ürünüm.Birçok blogda görüp merak etmiştim.Eve gelir gelmez hemen teyzemle ayaklarımıza sürdük.Ve gerçekten yumuşacık oldu.Hatta kremi sürdükten sonra ayağa kalktığımda yumuşak bir şeye bastım sandım.Teyzem de yazlık sezonunu açmış olduğu için ayakları balkon yıkamaktan kurumaya başlamış bile.Ama onun bile çok hoşuna gitti.
Sadece etkisinin biraz kısa olduğunu düşündük ama düzenli kullanımda daha kalıcı etkiler vereceğini düşünüyorum.

------------------------

2-Perricone MD
Perricone MD Günlük Makyaj-Yüz Temizleyici
Nutritive Cleanser

Cildi kurutmadan günlük kalıntıları temizler.daha parlak.pürüzsüz ve ışık saçan bir cilt yüzeyinin oluşmasını sağlar.

-----------------------

Japonya'dan gelirken yanımda temizleyici getirmemiştim.Amacım buradan almaktı.Ve gelir gelmez bu ürün çıkınca çok sevindim.Çünkü yeni şeyler denemek istiyordum zaten.
Uzun uçuş ve iklim değişmesi sebebiyle benim cildim kuru bu aralar.O yüzden çok sert temizleyiciler kullanamıyorum.Ama bu temizleyici var olan sivilcelerimi kuruttu ve cildimin nemini almadı.Bu anlamda çok sevdim ama çok pahalı olduğu için tam boyunu alıp almamakta kararsızım açıkçası.

--------------------------
3-Rubis Switzerland 
Rubis Sweezer Cımbız

İdeal gerginlik,yüksek denge ve doğru ergonomik form ile pratik uygulama
25.00 TL

----------------
Bu markayı ilk kez duyuyorum ama çıktığına çok sevindim.Hem rengi hem de tutuculuğu çok hoşuma gitti.Cımbız almayı planlıyordum ama bu madde de silindi defterden.Görünümü ağır gibi ama hafif,elde tutuluşu da güzel.Çantamda gezdiriyorum.Bir de renginden dolayı makyaj çantasında bulmak kolay :)

-------------------

4-Calvin Klein
Calvin Klein Beauty Bayan Parfümü
254,00 TL
---------------

Eğer Duty Free'den kendime Dolce Gabbana Light Blue'yu almamış olsaydım ilk işim bu parfümü almak olurdu.
Çıkan tester süper kokuyor.Kalıcılığı da süper.Kesinlikle sahip olmak istediğim bir parfüm.
Hatta biri bana hediye alsa uçarım :) Kendi tatil bütçemi sarsmak istemiyorum da :)
Ama her an bir çılgınlık yapabilirim.
Çünkü Söke'ye Tekin Acar açılmış.Onun önünden geçtikçe aklıma geliyor bakalım ne olacak.


---------------------

5-Calvin Klein
Makyaj Çantası

------

Rengi hariç her şeyine bayıldım.Çabuk kirlenecek korkum var yoksa aslında rengi de çok güzel.
Bu ürün de geldiğimden beri çantamda.Boyunu çok sevdim.Ve gerçekten kullanışlı.

-----------------------

İşte böyle benim ilk kutu maceram.Ağustos ayı kutusunu şimdiden iple çekiyorum.Doğum günüm olduğu için bir güzellik yapacaklar mı bakalım :)

Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi  https://www.vanilyaclub.com alalım.

Üye olurken Davetiye Kodu Kısmına SKATO yazarsanız ilk alışverişinizde %10 indirim kazanırsınız.


Aylık 35 lira

Ama bu ay çıkan ürünler beni mutlu etti.İçerisindeki ürünler 35 TL'den fazla ettiği için bu alışveriş karlı oldu benim için.



Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi  https://www.vanilyaclub.com alalım.

Üye olurken Davetiye Kodu Kısmına SKATO yazarsanız ilk alışverişinizde %10 indirim kazanırsınız.

5 yorum:

  1. Bende hep bloglarda görür imrenirdim. Hatta Bulgaristan'da araştırdım bu tür kutular var mı diye ama malesef:( Bende Türkiye'ye geldiğim gibi Vanilya Club'a üye oldum. Haziran ve temmuz kutumu aldım. Birde ağustos kutumu alacağım zaten ondan sonra dönüyorum.
    İnsanın kendisine sürpriz yapmasının bir yolu :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu Inci tozunu merak ediyorum ama arastirdim bizim burdada yok=)))

    YanıtlaSil
  3. Calvin Klein Beauty ilk çıktığından beri sürekli kullandığım parfümüm. Ben de çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bende çok merak ediyorum bu kutuları serrose abla, lilakutu ve luxybox var sanırım vanilya dışında. onlar 19 lira , onlar hakkında ne düşünüyorsun ? 35 lira bana fazla gibi geldi ama ürünleri lilakutu ve diğerlerinden daha güzel sanki. sen ne dersin?

    YanıtlaSil
  5. şu an itibari ile üye olmuş bulunmaktayım :) bayıldım sende gördüğüm ürünlere umarım pişman olmam :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül