1 Haziran 2012 Cuma

Japon Kuralları #2


Daha önce Yoshi'nin iş yerindeki uyulması gereken kuralları yazmıştım. Bu tarz kurallar ülke genelinde olan kurallar.Tabi tezgahtarlar ve bazı özel iş yerleri buna dahil değil.
Bildiğiniz gibi Türkçe öğretmenliğine başladım ve takım elbise giyiyorum.Kılık kıyafete karışıldığı gibi oje rengine de karışılıyor.Dikkat çekici renkler kullanılmaması gerekiyor.Aslında bu kuralı seviyorum ben.Çünkü Japonya'da takma tırnak ve jel tırnak üzerine deco art çılgınlığı var.

Öyle ki bankaya,hastaneye falan gittiğimde böyle şeylerle karşılaşmak istemem.




Diyebilirsiniz ki yok canım bu kadarını da yapmazlar.İnanın bana yaparlar.Çünkü Japonlar kurallar olmadığında saçmalıyorlar.Buna çok yatkınlar.Bu yüzden adamların her detayı kurallar çerçevesinde belirlediğini düşünüyorum.
Kurallara deli gibi bağlı olmaktan dolayı mantıkları pek gelişmemiş.Kural yoksa panik oluyorlar.Kural varsa ölümüne uyuyorlar.

Neyse bu kural sebebi ile ben de oje çekmecemden kendime bunları seçtim.Tırnağa çok hafif renk veriyorlar ya da ışıltı.



Soldan sağa
Revlon-White Sand-F-054
Pa-Q30
Canmake-70
Pastel-22

Pastel 22 'nin duruşuna bayıldım.Tek katını da 2 katını da sevdim.Bunu sürdüğüm zaman.Yüzük parmağıma tek kat canmake simli ojeyi sürüyorum.
Sade ve temiz görünümlü ojeleri sevenlere Pastel 22'yi tavsiye ederim.

Yoshi'nin işyerindeki kuralları okumak için buraya tık tık 

nail art fotoğrafları-google görseller

3 yorum:

  1. Japonlar'daki bu hassasiyetlere bayılıyorum yaa...

    YanıtlaSil
  2. Oje rengine karışılmasını çok gereksiz buluyorum ben. Yerine nail artını yasaklasınlar yani ne bilim. Buradada çoğu iş yerlerinde bu yasaklama var. Tırnak kırmızı oluyor anormal olmuyor ama mavi,sarı olunca anormal oluyor. Evet bazı nail artlar gerçekten çılgınlık ama dediğim gibi renk konusuna karışılmasını hiç olumlu bulmuyorum.. (:

    YanıtlaSil
  3. Türkçe öğretmenliği yapmaya başladığını bilmiyordum, çok sevindim :)) Yeni işin hayırlı olsun canım.. Oje renk seçimlerin harika :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül