15 Mart 2012 Perşembe

İnk alışverişi


İnk mağazasını ilk kırtasiye dergilerimden birinde görmüştüm.Geçenlerde Yoshi'nin izin gününde 91 km araba yolcuğu ile varabildik bu mağazaya :)

Ben hali hazırda bu ay ki harçlığımı bitirmek üzere olduğum için fazla bir şey alamadım.Ama asıl benden çok Yoshi'nin aklı birçok şeyde kaldı.Nagoya'ya taşınmadan önce bir kere daha gelelim dedi :)

Aldıklarımı mini bir videoya çektim iyi seyirler.





*Bir de konu dışı:Geçtiğimiz günlerde twitter üzerinden Bumads reklamlarından hiç hoşlanmadığımı,arka arkaya aynı şeyleri görmekten fenalık geldiğini söylemiştim.
Bunları söyeldikten2-3 gün sonra Bumerang ekibinden bir mail aldım.Benim de üyeliğimi (ki ne zaman üye olduğumu bile hatırlamıyorum ) aktif olarak kullanmamı önerdiler.
Twitterdan söylediklerimi Hilal hanıma da söyledim.Herkeste aynı yazı hoş olmuyor falan dedim.Ama Hilal hanım beni çok güzel ikna etti :) 
Yani artık ben de bumads reklamları yayınlayacağım.Bana bir ek gelir sağlarsa güzel olur benim açımdan.Sizin açınızdan ise yazılarım olduğu gibi devam edecek.Asla arka arkaya reklam yazmam zaten.

Yani ne diyoruz büyük lokma ye ama büyük söz konuşma.

*Diğer bir not ise burası çok soğuk :( Hava güneşli çok şükür ama bu haftasonuna kadar sürecekmiş,sonrası yağmur.
Çok üşüyorum,halsizim ve hapşuruyorum.
Yani grip beni çağırıyor.

Ve bir de beni çok mutlu eden bir haber var.Geçen sene eylül ayından beri ipad istiyordum.Yoshi bak birkaç aya ipad 3 çıkacak özellikleri şöyle,böyle olacakmış diye beni vazgeçirmişti.
Aylardır ipad sayıklıyordum yani.Sonunda yarın yani 16 sında satışa çıkacak.Ama rezervasyonu olmayana satış yapmıyorlarmış.Bu yüzden dün koştura koştura ön siparişimizi verdik.Yarın kavuşamayacağım ama çünkü Yoshi çalışıyor.Eğer planlandığı gibi olursa 19 unda alabileceğiz.
Mutluyum çok :)

İşte böyle selamlar herkese :)

3 yorum:

  1. i-pad'in hayırlı olsun :)))

    YanıtlaSil
  2. Sen de mi crayon aldin :D

    YanıtlaSil
  3. Hmmmm Yeni i-pad'ini güle güe kullan serrose abla bu ara o dolma kalemler baya ilğimi çekti :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül