11 Mart 2012 Pazar

Dünden Birkaç Fotoğraf-Sekiunin



 Dün Japonya'daki babam,eşi ve kızı ile birlikte çok güzel bir gün geçirdik.Aynı mahallede oturduğumuz bir aile aslında.Ara sıra birlikte vakit geçiriyoruz.Dün ilk defa birlikte gezmeye gittik.Önce bir cafede sohbet ettik sonra beni bu tapınağa götürdüler.Adını hatırlamıyorum.Dolayısı ile hakkında sıfır bilgim var.Yerel bir tapınak biraz fotoğraf çektim.
Girişteki bu aydınlatmada bir şey benim çok dikkatimi çekti ve ilk kez böyle bir şey gördüm.3 ü benden önce geçip gittiler ve farketmediler.O zaman bir kere daha anladım yabancı olmak böyle bir şey sanırım.Daha aç gözlerle bakıyorsunuz etrafa,detaylara.Tabi benim detay hastalığımla da alakası vardır mutlaka.


Bakın kalpler var :) Bunca yıldır kaç tane tapınak gezdim ilk defa gördüm kalplisini :)
 Bu da giriş kapısı ve babam.
 Baba izin günlerinde hala bu geleneksel kıyafetleri giyer.Adını bilmiyorum ama onu hep bu kıyafetlerle görürsünüz.
 Yoshi'ye mesaj attım,babaya telefon açtım ama geri dönen olmadı.Bu tapınağın adını öğrenince düzeltirim burayı :)    Sekiunin tapınağı



 Bakın bir daha kalp bulduk :)
Erik ağaçları çiçeklenmiş bile bu demek oluyor ki sakuraya az kaldı :)
Tapınağın yan tarafı mezarlık.Fotoğrafta ağacın altında bir odun sobası var bu  ne için diye sordum.İlk defa gördüm çünkü Japonya'da.Çöpleri yakıyorlarmış.Eskiden babalar da kullanmış bundan.

Hava yağmurluydu ama gene de çok güzel bir gün geçirdik.

Bugün 11 mart tsunami+depremin 1. yılı.Televizyonu açmayacağım.Çünkü hüngür hüngür ağlayacağım biliyorum.

Allah herkesin yardımcısı olsun.

9 yorum:

  1. Çok güzel bir gezi olmuş yine her zaman ki gibi :)
    Babaya bir sürü selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel geziler ya.her fırsatı değerlendir ki bizde burda gezmiş gibi olalım en azından :D

    YanıtlaSil
  3. ıı bu konuyla pek alakası yok ama bunu görünce sen aklıma geldin kedili falan diye yapmak istersin diye seninle paylaşma istedim :) http://www.youtube.com/watch?v=bR1wc6K91fw&list=UU3ICcukYYeSn26KlCRnhOhA&index=3&feature=plcp
    birde bu var
    http://www.youtube.com/watch?v=aBC7bHHeLdU&feature=list_related&playnext=1&list=SPD351E1C1A7A104D0
    belki eşinde biliyordur yapmayı .

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir tapınakmış, sevdim. Baba'ya benden de selam olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gezi olmuş yine.

    Amin.

    YanıtlaSil
  6. paylaşımların için tşkürler,izlemek ufak notları okumak keyfliydi :))

    YanıtlaSil
  7. sakura ne demek bilmiyordum ,google amcama sordum öğrendim :) yeni bilgi için teşekkürler çok güzel bir gezi olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Ne sevimli bi tapınakmış ^^

    YanıtlaSil
  9. Nana
    Tesekkur ederim :)
    soylerim efendim :)

    Otkradnati_ochi
    degerlendirmeye calisiyorum :)

    martrys
    bakamadim linklere birazdan bakarim

    tesekkur ederim

    Umut
    Soylerim selaminizi :)

    Elif Ayvaz
    Evet keyifliydi ;)

    Sayeban
    tesekkur ederim :)

    Red Queen
    Ah pardon ama yeni bir kelime eklenmis oldu hafizaya :)
    Tesekkur ederim

    j.d.
    evet degisikti :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül