24 Şubat 2012 Cuma

Ne Diyeceğimi Bilemiyorum


Aslında bugün başka bir şey yazacaktım bloga.Yeni yazı sayfasını açtığımda kapı çaldı.Gelen postacıydı.Beklediğim bir şey olmadığından merakla bekledim.Postacı kağıdı imzalatırken gördüm ismini.Çok şaşırdım.

Gelen paket henüz yüzyüze tanışmadığım birindendi.Annemin okul arkadaşından.Annem facebook üzerinde benim blogumun adresini paylaştığı günden beri yazışıyoruz Güner teyze ile.Hep yorumları ile beni yalnız bırakmıyor.
Bugün gelen postanın annemin yolladıklarından hiçbir farkı yok.Anne postası gibi aynı.Beni o kadar iyi tanımış ki.Şoktayım!

Blogun bana kazandırdığı güzel insan,Güner teyzecim bu paketin benim için önemini bilemezsin,suratımdaki gülümseyi tahmin bile edemezsin.
Bu dünyada senin gibi insanların var olduğunu bilmek çok güzel.
Yazın geldiğimde kesinlikle tanışıyor ve buluşuyoruz.Çok ama çok çok çok çok  teşekkür ederim.

Japonyadaki kızın Sergül :)

*Yoshi'nin traş kolonyası misss gibi kokuyor :)
*Atkıya bayıldım hemen kullanacağım :)


14 yorum:

  1. sergül bende kısa süredir blogunu takip ediyorum ...
    bu paketin içindekilerle beslenen ben aynı şeyleri sana hediye etmeyi içimden geçirmiştim ama güner teyze bizim adımıza göndermiş
    afiyet olsun sana ...

    YanıtlaSil
  2. Bu sürpriz paketler,hayata gülümsemek için en güzel neden bence de.

    YanıtlaSil
  3. 3 sene önce portekizde kaldığım zamanları hatırladım tutku paketini görünce :)
    Hiç Türk marketi yoktu,aylar sonra bir bulgar marketinden 2-3 katı fiyatına dahi olsa Tutku bulabilmiştik.Nasıl güzeldi... :)Hala unutmamışım...
    Afiyet olsun.
    Fatma

    YanıtlaSil
  4. Paket alıyo olmak hepp güzeldir heppp :) Güle güle ye hepiciğini ;)

    YanıtlaSil
  5. beklenmedik anda beklenmedik kişiden gelen süpriz insanı gerçekten çok mutlu eder.çok güzel olmuş senin için :)

    YanıtlaSil
  6. ne kdr ince bir davranış, güle güle kullan ve afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir sürprizmiş, çok eğlenceli:))

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir süpriz. Bir de özlenenler çıkınca içinden...Beklenmedikler sevindirsin seni her zaman :)

    YanıtlaSil
  9. offfff tuğba kuruyemiş istanbul'dada yok(anadolu yakası) bendee adaya her gittiğimde böle paketler yapıp dönüyorum,egenin çerezleri bile farklı napiyim :)
    sana afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  10. ne hoş bir sürpriz olmuş bu, çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Bayılırım böyle ince düşünceli insanlara, eminim hoşuna gideceğini bile bile yüzünde gülümseme ile paketlemiştir bunları:). Seni düşünen böyle insanlar olduğu için bence çok şanslısın Serrose. Atkı da çok güzel eminim çok yakışır eh atkılı bi resmini koyarsın artık ;) sevgiler.

    ülkü

    YanıtlaSil
  12. Bende güner teyzem olsun istiyorum

    YanıtlaSil
  13. Ahaha bizim oranın Tuba kuruyemişi değilmi o yahu ? :D Afiyet olsun serrosem :))

    YanıtlaSil
  14. ayy çok güzelll ablacım afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül