7 Şubat 2012 Salı

Güzel Günler Göreceğiz



Japonya'da en çok özlediğim şeylerden biri sinemaya gitmek.Tatillerde gitmeye çalışıyorum ama sinema sanki kış mevsimine daha çok yakışıyor.
Bu aralar arka arkaya birçok Türk filmi girdi vizyona.Birçoğunda aklım kalıyor.Dvd'leri bekliyorum genelde ama bence sinemada izlemek gibisi yok.

Güzel Günler Göreceğiz filmi bu sene izlemek istediğim filmlerin başında geliyor.48. Antalya Altın Portakal Film Festivalinde ödülleri toplamış bu film.Bu sebeple daha da merak ediyorum.Ama inşallah bu merakım en kısa sürede giderilecek.
Cumartesi günü filmin fragmanını tweetlemiştim izlemek istiyorum diye.Film ekibinden hemen geri dönüş aldım.Japonya'da yaşadığımı öğrendiklerinde benimle iletişime geçtiler.Birkaç mail trafiğinden sonra imzalı bir dvd sözü verdiler bana.
Yani sinemada izlemek gibi olmayacak ama o dvd bizim evin en değerlilerinden olacak.
Uzun süredir aktif bir şekilde sosyal medya kulllanıcısıyım.Ama ilk defa bu kadar hızlı bir geri dönüş aldım.Film ekibi seyircilerine hatta henüz filmi seyretmemiş olanlara bile çok nazikler.
Bence sırf bu yüzden bile izlenir.


Vizyon Tarihi : 3 Şubat 2012
Oyuncular :Uğur Polat, Nesrin Cavadzade, Buğra Gülsoy, Feride Çetin, Barış Atay
Yönetmen : Hasan Tolga Pulat
Senarist : Emre Kavuk
Müzik : Toygar Işıklı
Web Sayfası : http://www.guzelgunlergorecegiz.com/
Facebook : http://www.facebook.com/guzelgunlergorecegizfilm
Twitter : https://twitter.com/#!/guzelgunlergore

48. Antalya Altın Portakal film Festivali (2011)
En İyi Film
En İyi Senaryo: Emre Kavuk
En İyi Kurgu: KALENDERhasan
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Nesrin Cavadzade





Benim için de gidin sinemaya.Ama filmi anlatırsanız bana bozuşuruz ona göre :)

Kimler izledi filmi?



Leylak Dalı ablacım festival kapsamında izlemiş.Süpersin ablacım.

1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül