5 Ocak 2012 Perşembe

Zor








Bu şarkıyı ilk defa dinlediğim günü biliyorum.
Sadece bu şarkıyı ama


Hayatımın en zor günüydü
ve
o gün Hollanda'dan gitarı ile gelmiş bir çocuktan dinlemiştim bu şarkıyı.
Sanki benim için yazılmıştı sadece 19 umda değildim,
18 ime gireli 2 ay olmuştu.

Youtube videolarında dolanırken o eski Hollandalı arkadaşa denk geldim.
Hala gitarıyla ülke ülke gezip şarkılar söylüyor.
4-5 video bulabildim Zor'u bekledim söyler mi diye.
Söylememiş.
Ben onun sesinden daha çok seviyorum bu şarkıyı.
O söylemeyince Nev'den dinledim mecburen.

Böyle bir sabah oldu.
eski
anılar
şarkılar
yaşanmışlıklar

öyle işte 

Zor olmasın kimse için hiçbir şey


O gün 19 ekim 2003'tü 




5 yorum:

  1. Kesinlikle zor olmasın diyeceğim ama hayat işte kimi günleri zorlaştırıyor . Önemli olan altından kalkabileceğimiz zorluklar olsun . Bu şarkıda ayrı bir ruhu okşar . Diğer arkadaşıda merak ettim doğrusu , başka bir şarkıda olsa paylaşırmısın bir ara :D

    YanıtlaSil
  2. Bu şarkıyı biliyorum çok hooş :)
    Senin bloğunu yaklaşıkk 1 aydır vakit buldukça altını üstüne getiriyorum .
    Diyorum ki heralde hepsine baktım artık günlük bakıcam sonra bakıyorum bakmadığım bir sürü şey çıkıyor bloğunu takip ederken çok eğleniyorum ben bütüngümn bloğundayım hep yeni başlıklarını bekliyoruuuum :) ilk zamanlar seni youtubeden takip ediyordum sonra burayı keşfettimm :)
    youtubedeki videolarını buraya yüklediği için çok sık uğramıyorum artık youtube hesabına aslında yorum yapmaya yeni yeni başladığım çünkü bloğumu yeni açtım bir şey paylaşmasamda :) Bir kırtasiye düşkünü olarak kırttasiye ve benzeri şeyler paylaşman çok hoşuma gitti. Tek bir soru ;
    Maskingtapelerin sanırsam kağıt ben kağıt maskingtape arıyorum ama şuana kadar sadece parlaklarını(band şeklinde) bulabildim ve desenlerin sadec 3 tanesi falan güzeldi onları aldım para değil tanesi 25 kuruş ama biraz inceler adamın yenilerini getirmesini bekliyorum ama sen belki bana burda kolayca ulaşabileceğim biyer önerebilirsin bursada yaşıyorum .(elimdekilerdende memnunum ama ben kağıtların daha fantazik göründüğüne inanıyorum :D )

    YanıtlaSil
  3. Güzel şarkıdır.
    Bir ara kurtarıcım olmuştu.

    YanıtlaSil
  4. Bu şarkıyı ilk dinlediğim günü ben de çok iyi hatırlıyorum nedense, 17'imdeydim. Herşey için çok küçük olduğumu düşünürdüm, gerçekten küçükmüşüm.
    Herkeste bir takım etkiler bırakıyor belki de, öyle kalıcı bir şarkı.

    YanıtlaSil
  5. Cok cok guzel bir sarki... bu ilk dinleyisim. Tesekkurler paylastigin icin.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül