16 Ocak 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #35

 Yeni pijamamı açtım kullanıma.Tabi elimde olmazsa olmazım bitki çayım.Ne çay ne kahve benim için olmazsa olmaz bitki ve meyve çaylarıdır.Bayılırım :)
 Fujieda şehrinde gittiğimiz Türk restoranından eve getirdiğimiz taze fasülye,humus ve haydari mmm canım çekti gene :)
 Hedefim 30 adetti bitirdim.Gözüme çok küçük geldiğinden +18 yapacağım.Bir de üşenmesem birleştirme rengini almaya gideceğim.Kahverengi düşünüyorum sizce nasıl olur?
 Tarhana çorbası ya da Yoshi'nin deyimi ile anane çorbası :)
 Bizim ev klasiği.Karamel ne zaman kucakta battaniye görse gelir kurulur :)
 İtiraf ediyorum sudoku bağımlısıyım :)
 Karamel hanım olmazsa olmaz ama değil mi?
 Nagoya'da gittiğimiz bir kafeden görüntü.
 Bu kafe yeni evimizden yürüyerek 5 dakikalık mesafede.Sevdik  burayı yani taşındıktan sonra bolca görebilirsiniz fotoğrafını.
 Nagoya televizyon kulesi :)
 Nagoya'ya gitme sebebimiz olan konserden bir an.
 Nagoya'da karşılaştığımız posta kutusu.Ben çok beğendim :)
 Bunlar da gelen zarflardan çıkma.Halil Sezai ve bu hangi şirin bilemedim :)
Yeni bir deftere başladım dün.Beğendiğim fotoğrafları,yapmak istediğim fikirleri yazacağım bir 'fikir defteri' olacak.

İşte böyle geçmiş bir hafta.

Daha fazla fotoğraf için buraya tık tık 


Keyifli bir hafta diliyorum herkes için :)

9 yorum:

  1. blogun super addictive :) kahveler ve pasta da supermis. bitki cayi benim de olmazsa olmazim ama meyve caylari cok fazla degil. sana degisik bir bitki cayi onereyim o zaman; red rooibos yada kirmizi afrika cayi olarak da bulabilirsin. yuksek antioksidanli hafif sekerli bir tada sahip, iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzeldi Sergül ama posta kutusuna bayıldım.

    Benim de defter kulem var. Aynı anda beş altı defter birden kullanıyorum. Bir de sehpa üstünde tv nin yanında duran defterim var. Bu tv izlerken duyduğum, gördüğüm bir şeyi hemen not alabilmek için. O yüzden en enteresan defterim de o. İçinde soğuk algınlığı çayı tarifi de var, kurabiye tarifi de, bir mekan adı da, ya da bir aforizma da...
    iyi bir hafta dilekleri gönderiyorum sana Anavatandan...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir hafta dilerim canım.fotolar şahane içim açıldı....
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. çok keyifli bir post olmuş yine.
    Kahverengi çok uygun ben kırmızıda yapabilirdim koyu bir kırmızı:)
    Anane çorbası da çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. bayıldımmmmm:)))
    iple çekiyorum resmen pazartesileri ya:)))

    YanıtlaSil
  6. şaşkın şiriin:)) bizim koleksiyonun eksik parçalarından biri:D (diğeri şirine :))kinder yemeye devam :D )

    YanıtlaSil
  7. Şaşkın Şirin o :)
    Bu arada ilk resimde ki bardakta çok şirin :)

    YanıtlaSil
  8. Bardağına bayıldım buralarda bulamıyorum ben böyle güzel şeyler tarhana çorbası da kışın içilmesi gereken en güzel çorbalardan ben çok severim sana afiyet bal şeker olsun;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül