14 Aralık 2011 Çarşamba

Ödül Aldım :)


Sevgili Nefertiti beni Çok Yönlü Blogger ödülüne layık görmüş teşekkür ederim.

Bu ödülün bir de mim yönü var uzun süredir mim yazısı yazmıyordum çünkü fazla hoşuma gitmiyordu bu sefer Nefertiti için yazıyorum.

Düzeltme- La Fea tarafından da ödüllendirilmişim teşekkür ederim.


Hakkımda bilmediğinizi düşündüğüm 7 gerçek

1-Yalanı affedemiyorum-
Yani herkes bir şekilde yalan söyler bunu kabullenmiş durumdayım ama sevdiğim,iyi tanıdığım insanların bana yalan söylemesini affedemiyorum.Bu beni gerçek anlamda hasta ediyor yani resmen yıkılıyorum.Bu sebeple görüşmediğim,hayatımdan çıkardığım insanlar var.Birkaçı ile kan bağım bile var.Yani altından kalkamıyorum bu sorunun.
Mesela Yoshi'ye hep derim birgün  beni aldatabilirsin insansın,erkeksin.Bir noktada kendine hakim olamayabilirsin ama bunu gelip bana söylersen BELKİ seni affedebilirim ama yalan söylediğinde bu yolu tamamen kapatmış olursun.Hem de beni 2 kere üzmüş olursun.Yalan söylemekle ve aldatmakla.

2-İnsanları beklentiye sokanlardan nefret ediyorum.
Bazı insanlar var durduk yere aklınıza bir şey sokarlar.Şöyle olacak,böyle yaparız,bunu yollarım,bunu alırım vb gibi.
Ben çok safım inanırım.Bu adamların sözü ile en sevdiğim,en istediğim şeyden bile vazgeçebilirim.Ve bu söylenen şey lafta kalınca ben hasta olurum tıpkı madde 1deki gibi.Bunların altında benim çocukluğumda geçen birkaç şey var ama tabi herkes bunları bilmek zorunda değil.

3-Deli yatarım
Bu bir hastalıkmış sanırım Okan Bayülgen'in bir programında geçmişti adı.Huzursuz bacak sendromuymuş.Benimle uyuyanlar benden çok şikayet ederler sağlam tekme atarmışım :) Yoshi'ye üzülürüm bu yüzden :) Adam nelerime katlanıyor diye.
*edit- benimle uyuyanlar annem,kardeşim,Seray ve ananem.Yalnız uyumayı sevmediğim için beni uyutup kaçarlar yanımdan.Ananem bu işte uzmandır hatta :)Kaçma işinde


4-Yurtdışında yaşamak istemezdim.
Hayatımda hiç ailemden uzakta yaşamayı düşünmedim.Yurtdışı benim için gezilip,görülecek yerlerdi.Lafı geçtiğinde ben yaşayamam,yapamam,ayy asla derdim :) Büyük konuşmuşum.

5-Haklı olma duygusunu sevmem
Tartışmalara kendimden emin değilsem girmem.Haklı olduğum her durumda lafımı esirgemem.Eninde sonunda haklı olduğum ortaya çıkar ve karşı taraf bana sen haklıydın dediği anda mutlu olmam.Çünkü ben zaten en başında biliyorum haklı olduğumu.Bu noktada üzülürüm.Birçok şey için geç kalınmıştır çünkü.

6-Koku ve şarkı hafızam vardır.
Şarkılarla ve kokularla zamanda yolculuk yapmayı severim.Bu şarkı budur,bu parfüm budur diye kodllamışımdır kendimi :)

7-Muhabbet etmeyi,bir şeyler öğretmeyi severim.
Muhabbet ortamında bir şeyler öğretmeyi ve öğrenmeyi çok severim.Herkesten öğrenilecek bir şey vardır.Ama böyle bak ben bu konuda çok iyiyim seni bilgimle döverim tavrını hiç sevmem.Gereksiz mütevazılığı da sevmem.Bir ortası olmalı.Bilmek kadar bilgiyi öğretmek de bir yetenektir bence.Ama bazen bir ortama girersiniz orda gereksiz kabaran,burnu büyük biri olur onun burnunu eline vermek için elimden geleni yaparım :) Damarıma basmanız yeterlidir :)

*Bir de bonus vereyim.
Hayatım boyunca kara gözlü bir sevgilim olsun istemişimdir ama en fazla kahverengi gözlü biri olmuştur hayatımda.Renkli gözlü ağırlıkta sanırım sonunda kara gözlüyle evlendim :)
Çok isteyince oluyormuş :)

Beni biraz daha tanımış oldunuz.


4 yorum:

  1. Aaa ama ondan önce ben mimlemiştim :) Bende, bende, bende severek okuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. yalana hiç toleransım benim de olmaz
    seni tanıdığıma mutluyum
    tatlı kız :)))
    öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Joey Potter
    duzelttim :)

    Mavianne
    tesekkur ederim ablacim :)
    opuyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Ben de genelde mimleri yazmıyorum. Ama bu mim değişik geldi.

    (1) Yalanlar çeşit çeşit can yakmadıkça yürek kalp kırmadıkça insan zamanla affedebiliyor. Ama yine de yalan söylemek kötüdür :D

    (2) Aynen bende nefret ederim. Yapmayacağım arkasında durmayacağım şeye YAPACAĞIM demem. Diyeni de sevmem.

    (3) Sabah kalktığımda yorgan başka köşede yastık başka köşede :D Gelecekteki kocama selam :D

    (4) Büyük söylememek gerek ama insan yaşadıkça öğreniyor sanırım. 'ASLA'lar belki oluyor o zaman ;)

    (5) Ayyy ben tam tersiyim. Haklı olmaya bayılırım. Çok severim 'Ben Demiştim' demeyi :D

    (6) Bende de gereksiz bilgileri depolama hafızası var :D

    (7) Ehuehee ben hiç mütevazi değilimdir. Ama büyük burunlu da değilim. Sadece gerçekleri inkar etmiyorum. :D :D

    Bonusa gelince bende hep öyle derim kara kaşlı kara gözlü bir yarim olsun. Ne dersin benim duamda kabul olur mu? :))))

    Bu çok eğlenceli bir mim oldu. :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül