12 Aralık 2011 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #30

30 hafta olmuş vay bee :)
 Pazartesi günü Yoshi'nin abisi ile Shizuoka şehrine gittik sonra detaylı yazacağım efendim.Bu otobüsü orada gördük güzel ama değil mi?
 Kış geldiyse Fuji dağı da görünür olmuş demektir.Gerçi bu fotoğrafta ana karakter bulutlar ama :)
 Kartların bir kısmı yola çıktı :)
 Bu anı iyi hatırlıyorum.Evin içi bomba patlamış gibiydi ve ben kitap okuyordum hehehehe :)
 Yoshi'nin eve dönerken getirdiği süpriz dondurmaaa :) Karamelli-cevizli mmmm süperdi :)
 Twitterda yeni tanıştığım uykusuzdoktor bana 'okuribito' filmini izledin mi diye sorduğunda yooo duymadım bile demiştim.Sonra bana bir link yolladı orada gördüm ki ben bu filme sahibim,ambalajı üzerinde izlenmeyi bekliyor.Uykusuz doktor çok iyi filmdir hemen izle deyince Yoshi ile hemen dvd gecesi yaptık.Hem güldük hem de ağladık yani biz filme bayıldık.İçindeki mesajlar güzel.Japon kültürüne pek alakanız yoksa veya ağır filmlerden pek hoşlanmıyorsanız seveceğinizi sanmam ama yine de bir şans verin bence.
 Bu kız kime çekti bilmem ki kalem hastası :)
 Bu manzarayı seviyorum :) Kocam,kızım,kanepe,battaniye ve kucağımda kitap :)
 Tiramisuyu da Japonya'da yemeye,sevmeye başlamış biri olarak ilk defa sevmediğim birine denk geldim :( Sevmedim ama hepsini yedim :)
 Okan Bayülgen'in Pudra adlı kitabından Tuncel Kurtiz söylemiş.Ne güzel demiş değil mi?
 İskambil kağıtlarımı buldum birkaç fal biliyordum unutmuşum.Bilen öğretebilir mi bana :)
 İnstagramda ara sıra #anraporu etiketiyle fotoğraflar paylaşıyorum.Bu da öyle bir andı.
okuduğum-k dergisi
yediğim-bitter çikolata
içtiğim-su
sürdüğüm-china glaze/emerald sparkle
 Yeni kitap ayracım nasıl :) Eee besle büyüt bir işe yarasın değil mi :)
 Bir kitap bitti biri daha başladı :) Okuyacağım 2. Ahmet Ümit kitabı olacak severim inşallah!
İşte kırtasiye delisinin dahiyane çözümü :) Kağıt klipslerimi başka amaçlarıma alet ediyorum :)

Herkese güzel bir Japonya sabahından keyifli bir hafta diliyorum efem :)

4 yorum:

  1. mutlu haftalar..çok keyifli fotoğraflar..

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflarınla birlikte anlattıkların,ev ortamın sıcacık... Sana da iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  3. canım dondurma çekti:)

    acıyı bal eyleyebilsek keşke......

    YanıtlaSil
  4. İlk okuduğun Ahmet Ümit kitabı neydi merak ettim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül