16 Aralık 2011 Cuma

Evde Stamp Yapımı

 Bir ara Etsy sitesinde bu üründen çok satıyordum.Son evde kalanı kendime ayırdım bakalım neymiş bu milletin aldığı diye.Köpük hamurdan evde stamp(mühür) yapıyorsunuz.

Paketin içeriği budur.
1-Mühür için mürekkep
2-Köpük hamur
3-Yapıştırıcı
4-Stamp için tutma yeri
5-Mühür kalıbı

foto 1- Önce bir pamukla kalıbı yağladık.
foto 2- Kalıplara hamurları doldurduk
 foto 1- Hamurlara bastırdık.
 foto 2- En son merdane ile kalıbın üzerinden geçtik,kenarlarını kürdan ile temizledik.

Foto 1-Pembe mühür altına yapıştırıcı sürüp,hamura sıkıca bastırdık
foto  2-Sıkıca bastırdıktan sonra bir anda çektik.
 Ve kalıpları 1 gün açıkta kuruttuk.

Taaa daaaa mühürler hazır.hemen bir kağıtta denedim.Bunları mektuplarda,defterlerimde zevkle kullanacağım .


10 yorum:

  1. yine satsana japon pazarında bu tür şeylerden çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  2. Cok tatlı olmuslar gercektende:)

    YanıtlaSil
  3. benimde var bu cicilerden ^_^

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmişş ne kadar da basit görünüyor üstelik :)

    YanıtlaSil
  5. aaaa, supermiiiis. bayildimmmmm. ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. senin bu kırtasiye uğraşı ve türevleri alışverişlerine zaman ayırmana çok özeniyorum:)) bu arada kartını postaya verdim bugün umarım sorunsuz ulaşır kutuna;)

    YanıtlaSil
  7. hehehee çok eğlenceli olmalı :D

    YanıtlaSil
  8. Ya ne güzel, ne eksantrik şeyler var Japonya'da. İnsanın sürekli "Japonlar yapmış abi" diyesi geliyor :o)

    YanıtlaSil
  9. bunlara bayıldım ayrıca bir de mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  10. Madem böyle birşey var, neden kitaplarınıza "ex libris" basmıyorsunuz?

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ex_libris

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül