10 Kasım 2011 Perşembe

Çıkış


Çıkış kitabı hayatımda okuduğum en zevkli kitap olarak yerini aldı.Ama bu zevkli okumanın sebebi kitap değil.Yaşadığımız bir ilk.
Kitabın türü gerilim olduğu için gerile gerile ve yavaş yavaş okuyordum burada söylemiştim size.

Bir arkadaş sohbetinde bu kitaptan bahsetmiştim okuyamıyorum,içim kalkıyor,kokular burnuma geliyor sanki diye.Yoshi hangi kitap o ben de okumak istiyorum deyince.Hemen japoncasını aldık ona da.
Ben zaten 648 sayfalık kitabın 150 sayfasını falan okumuşum.O bana yetişince
-nerdesin
-ne oldu
-ayy nasıl yani
-sen beni geçtin
-ben seni geçtim
-o kadın nasıl yaptı onu
-bence böyle olacak
diye diye çok zevkli bir 4 gün geçirdik.

Bugün Yoshi eve geldiğinde ilk sözü okudun mu oldu.Korktum haberlerde bir şey mi okudu Türkiye ile ilgili acaba diye.Neyi diye sorunca bu gece kitabı bitirmeliyiz dedi.Öğle arasında kitabı okumuş ve çok heyecanlı bir yere gelmiş ve beni epey geçmiş :) Ben bütün gün okumamıştım.
Hemen yemeğimizi yedik ve koltuğumuza kurulduk.23:40 ta Yoshi bitirdi kitabını ve ondan yarım saat sonra da ben.
Kitap kanlı bir hikaye olduğu için azıcık mide bulandırıcı ama akıcı.Yazarın dilini sevdik.Çok detaylı anlatıyor bu gözünüzde daha iyi canlandırmanızı sağlıyor.Biz finali pek sevmedik zayıf bulduk.
Yarın filmini kiralayacağız.Büyük ihtimalle beğenmeyeceğiz ama izleyeceğiz.Zaten ben şimdiye kadar hiçbir kitabın filmini sevmedim :)

Yani bu kitap bize bir ilki yaşattı karı-koca aynı kitabı okuduk ve çok eğlendik.Hele önde gidenin arkadakini olacakları anlatmakla tehdit etmesi en sevdiğimiz oyun oldu.

Şimdi farklı dillerde okuyacağımız aynı kitabı arıyoruz.Bu işi sevdik biz :)Yoshi Murakami ile ilgilenmiyor keşke ilgilense 2 tane Murakami var evde okunmayı bekleyen.


*fotoğraf uyku öncesi okuma seansından.Nasıl durmuşlar yanyana?



kalan kitap sayısı:76
 not:Orhan Pamuk kitabı bitirdim geçenlerde yazılmayı bekliyor :)


4 yorum:

  1. Bu kitabı eşinle beraber okuduğunu söylediğin zaman görmüş "ayy ne tatlılar yahu" demiştim :D Bu yazından sonra bendede bu kitabı okuma isteği uyandı. Şuan okuduğum bir kitap var ve sırada 3 kitap daha okunmayı bekliyor. Onları bitirdikten sonra bu kitabı alıp okumayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili serrose,
    :) inanmıyorum yaa, süper bir şey yapmışsınız bence. çok keyiflidir, çok iyi fikir;)
    çok hoşuma gitti valla.

    YanıtlaSil
  3. Kitabı zevkli hale getirmek için harika bir yöntemmiş:)

    YanıtlaSil
  4. gerilim kitaplarını bi türlü okuyamıyorum daha çok bana huzur veren kitapları tercih ediyorum ben:)) hayırlı bayramlar bu arada canım sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül