25 Kasım 2011 Cuma

Ben de Bir Blogger'ım tamam mı :)

                                          İtiraf Ediyorum!!!
1-26 yaşındayım!3 yıl 5 aydır blog yazıyorum ve hiç macaron yemedim.
Bloğa hiç macaron resmi eklemedim.
Ve canım hiç macaron çekmedi.
Ama bu itiraftan sonra yemek şart oldu :)
2-26 yaşındayım!3 yıl 5 aydır blog yazıyorum ve Paris en çok gitmek istediğim yer değil.
Bloğa hiç Paris fotoğrafları eklemedim.
Ve bir gün Paris'i görmek isterim ama ondan önce liste epey kabarık.
3-26 yaşındayım!3 yıl 5 aydır blog yazıyorum ve cupcake en sevdiğim tatlı değil.
Bloğa hiç cupcake resmi eklemedim.
Ve bir gün cupcake yapmak isterim ama ondan önce tiramisu yapacağim :)
ha bir de kalburabastı çekiyor canım.


Şimdi ben 26 yaşındayım 3 yıl 5 aydır blog yazıyorum.
Bu yukarıdaki 3 madde bloglarda olmazsa blogger olamıyormuşsun ee ben de ekledim.
Aranıza hoşgeldim :)

Ne öğrendik bu posttan?
Ben 26 yaşındayım ve 3 yıl 5 aydır blog yazıyorum :)

görseller
1-2-3


30 yorum:

  1. Çok şekersin :)Gerçekten. Makaron hariç diğer iki şıkkı ben de gerçekleştirmedim :) Eksik mi kaldım? :)

    YanıtlaSil
  2. Ama bunların hiçbirini ben de yapmıyorum , şimdi blogger değil miyim yani ? :(

    YanıtlaSil
  3. Ha ha ha :D
    Açıkçası macaron'u merak edip denemişliğim var bir kere. Sonra bir de "ciciannem" buradayken yapmıştı, beğenmiştim. Fakat tadını mı beğendim yoksa beraber bir şeyler yapmayı mı bilmiyorum. Paris'e karşı pek ilgim olmadı benim de fakat aynı şeyi İspanya için söyleyemem.
    Tiramisu'ya gelinceee :P Süper düzenbaz tiramisu yaparım :P 30-40 dakikada biter, 1 gece dolapta bekler afiyetle yeriz :P Orjinal, bana çok yağlı gelmişti ;)

    YanıtlaSil
  4. Hahaha çok şirin bir post olmuş bu!:) Cupcake severim ama Paris'e gitmek benim umurumda değil şahsen:P Makarona da çok düşkün değilimir:)Yalnız değilsin yani:P

    YanıtlaSil
  5. Çok içten bir yazı olmuş! Hiç birini hala yapmayan biri olarak hala bloggerlığa adım atamamış oluyorum sanırım. Olsun :)

    Sevgiler Serrose.

    YanıtlaSil
  6. Blog yazmaya özenmiyor değilim. Zaman sıkıntısı çekiyorum. Birgün yazarsam, sayende temel kuralları öğrenmiş oldum :). 26 yaşında olduğun düşününce ben geç kalmışım o ayrı :) Sonuç. 27 yaşındayım blog yazmaya özeniyorum :p

    YanıtlaSil
  7. haha macaron yemedim parise değil mümkünse önce portofino ya gidesim var ,cupcake 1 kez yaptım sanırım gıda boyasını fazla kaçırmışım herkesin ağzını yüzünü boyadım
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Sen hepimizden çok farklıymışsın onu anladık.

    YanıtlaSil
  9. ahahaha, ilahi sergül çok güldüm valla :D

    bak ben de 3 yıllık blogger'ım ama bunların hiç birini ben de paylaşmamışım. piiiiii, şimdi o kadar yıl boşa mı gittiii :D

    öptüm seni.

    YanıtlaSil
  10. 226 yaşındayım, 33 yıldır blog yazıyorum:)
    Makarona bayılırım ama çok pahalı meret, seyrek yiyebiliyorum, o zaman da fotosunu çekmeye sabretmeden lüpletiyorum. Ha diyet yüzünden epeydir yemedim, Antalya'da pek bulunan birşey değil onu da belirteyim:)
    Paris'i ben de görmedim, merak etmiyor değilim ama ondan önce görmek istediğim başka yerler var.
    Cupcke mi? O ne be? Bildiğimiz kağıtta kekin makyaj yapılmışı. Yemesem de olur.
    Bal gibi de bloggerim işte:))

    Öperim seni...

    YanıtlaSil
  11. gerçek blogger bunu böyle tatlı bi dille anlatabilendir:))

    YanıtlaSil
  12. hmmmm demekki benim de blogger olmak için daha 40 fırın makaron yemem gerekiyormuş :)))

    YanıtlaSil
  13. 27 yaşındayım, macaron yedim ama sevmedim tadını, bloguma da hiç eklemedim fotoğrafını. paris gitmek için ölüp bittiğim bir yer değil, gitsem de olur gitmesem de çok şey fark etmez benim için. görmek için delirdiğim başka şehirler var. cupcake'ı de pek sevdiğim söylenemez. 4 yıldır yazıyorum, boşa mı yazıyorum :D

    YanıtlaSil
  14. bendede hiçbiri yok :D blogger sayılmamı acep :P

    YanıtlaSil
  15. helal ! :) aynı şeyleri düşünüyorum. bir de buna ek olarak hiç DIY projesi yapmadım... ayrıca hiçbir başlığa DIY yazmadım. he yapsaydım da Do İt Yourself yazmak yerine "ben yaptım" yazmayı tercih ederdim :D

    YanıtlaSil
  16. ay ben hepsini yaptım bilmeden..evet macarona bayılırıml ama pek Paris aşığı değilim...cupcake dersen sadece süslemeyi seviyoru...wayy ne sağlam blogger'ım :))) www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. uwww cupcake kısmını feci alındım üzerime ehuehuh...süper bi post olmuş serrosecim^^

    YanıtlaSil
  18. Ay yerim senin samimi postunu!!26 yaşındaki 3 yıl 5 aydır blog yazan sevgili Serrose bunları yapmamış olsanda seni çok seviyoruz merak etme sen :)

    YanıtlaSil
  19. eyvahhh halaaa bloggerci olamamışım blogcuda kaldım ben evet evet:))

    YanıtlaSil
  20. bende parisin yanında uzakdoğuyu tek geçerim:)

    YanıtlaSil
  21. Çok ilginçmiş:) O zaman ben blogger mıyım değil miyim anlayamadım:)

    YanıtlaSil
  22. CANIM BENDE 30 YAŞINDAYIM 2008 EKİMDEN BU TARAFA BLOG YAZIYORUM VE BENDE BU YAPMAK İSTEDİKLERİNİ AYNEN İSİTOYRUM:)VE DAHADA VAR TABİ:)AYRICA YAZININ SONUNDA NE ÖĞRENDİK KISMI ÇOK HOŞTU:)SEVGİYLE KAL SELAMLAR SANA VE EŞİNE:)

    YanıtlaSil
  23. macaron çok pahalı, bir kere denedim, acıbadem kurabiyesi gibi birşey....
    ama paris'i gerçekten görmek istiyorum. daha görmedim. şimdilik filmlerle idare ediyorum. cup cake, bildiğimizi kekin, minik kalıpta pişmiş porsiyonluk hali, türkiye'de yeni furya oldu. 37 yasındayım. 37 senedir annemin evinde kalıpları var. daha bır kere olsun ıcınde cupcake pişmemiştir. kendisi normal keki de pişirmeyi beceremez :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. hahha desene üç yıldır boşuna çırpınıyorum blogta :D

    YanıtlaSil
  25. hiç macaron yemedim, gördükçe tadını merak etmiyo değilim :)tiramisu en sevdiğim tatlıdır...
    paris,venedik,roma vb.. hiç gitmedim,ama dünyayı dolaşmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  26. 33 yaşındayım, 7 yıldır blog yazıyorum, sanırım bi tane bile cupcake resmi koymamışımdır. paris fötösü koyduydum ama birkaç kere gittiğim ve gerçekten büyülendiğim için. makaron da koymadım, eti brovni koymuştum bi kere o sayılmaz mı? :))

    YanıtlaSil
  27. hay yaşa serrose süper bi yazı olmuş günümüzün babandan zengin elit bloggerlarına gitsin bu yazı :)

    YanıtlaSil
  28. Hahha ben hiç blogger değilim demek ki Paris,i sevmiyorum cupcake hiç sevmiyorum makarondan nefret ediyorum:))
    Sevgilerimle..
    http://istezeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Serrose, gerçi sen bu yazıyı yazalı çok olmuş ama ben anca gördüm. bu da benden http://kisakahvemolasi.blogspot.com/2012/02/ben-de-bloggerm-benim-neyim-eksik.html :)

    YanıtlaSil
  30. alemsin :) ben ilki ve üçüncüsünü yapmadım, ama bloğa paris resmi koydum bak geçenlerde. bu postu da şimdi gördüm,ay koymasa mıydım bilmeden bi akıma mı uydum ?? :)
    macaronu ben de yemedim ama bi dönem o kadar abartıldı ki yemeyene kız vermezler durumu vardı yani..
    cupcake e hiç girmiyeyim çıkamam diye korkuyorum.. :)
    sevgiler
    ceycey

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül