1 Ekim 2011 Cumartesi

Annem ve Abla



Annem 19 yaşında Sermoon'u,20 yaşında beni almış kucağına.İşte yukarıdaki fotoğraf ben henüz birkaç aylıkken çekilmiş.En favori fotoğraflarımdandır.

Genç bir anneye sahip olmanın avantajları da var,dezavantajları da biz hepsini deneyimledik.Hele annem gibi alıngan tamam çok alıngan bir genç anneye sahip olmak bizi ara ara epey zorladı :)  Bak şimdi buna da alınacak anne valla kötü bir şey demiyorum.

Neyse annem ile ilgili bir anım var ki hiç unutamıyorum.Annem her hafta olduğu gibi pazara gitmişti.Normal rutininden daha erken gelmişti eve gözleri dolu dolu(ağlıyordu mu desem) Biz merakla sardık etrafını ne oldu diye.
Annemden el cevap

-Pazarcı bana abla dedi 


Genç olan annem bir de üzerine daha da genç gösteren anneme ilk kez birisi abla demişti.Ve bunu annem çok yadırgamıştı.Sadece bu olsa iyi ilk 30'lu yaşlar tribini,40'lı yaşlar tribini de gördük.Şimdi korku ile 50'leri bekliyoruz :) Evde herkes gardını almış durumda.

Hele bir 35 yaş krizleri vardır ki en çok teyzem çekmiştir bu konuda.Kendinden 3 yaş küçük olan teyzemi 'sen bir 35 ol da göreceksin bak' diye korkutmuştur.Teyzem 35. yaş gününün sabahında acaba bana bugün ne olacak diye beklemiştir :) Evet annemin ikna kabiliyeti güçlüdür :)

Neyse neden bunları anlattım ona geleyim.Bizim evde abla denmez pek.Yakın kuzenler de demez abla bize.O yüzden abla denmesi pek bir hoşuma gidiyor.
Son zamanlarda maillerde,yorumlarda Sergül abla ya da sana abla diyebilir miyim diyen bir gençlik var.
Hem abla denilmesine hem de genç kitlenin beni takip edip,bana bir şeyler demek istemesine bayılıyorum.
Ha ben de çok yaşlı sayılmam ama benim için hayal yaşlardayım.25 lik,26 lık ablalar hep hayal gelirdi benim gözüme.Sizin hiç olmadımı komşu kızı,akraba vs hayal abla :)

Anneee bana abla diyorlar,pazarda da dediler bu yaz ama bak ben ağlamadım :p

Bizim aile
74 lük anane
46 lık anne
43 lük teyze
27 lik abla
26 lık ben
21 lik kardeşten ibarettir :)

erkekleri yazmadım :)

11 yorum:

  1. Kıyamam ya çok şirinsiniz :)
    benim hiç öyle kompleks yapan aile bireylerim olmadı, zira en küçüğü benim evin ve komplekslik yaşını geçmiş herkes.
    24 yaşıma henüz girdim ancak annem 53 yaşında.
    beni 29 yaşındayken dünyaya getirmiş ve diğer 3 kardeşim siz 2 niz gibi ard arda doğmuşlar.
    kompleks yapacak bir hali kalmamış sanırım :D
    bunları neden anlattım, bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam ya çok şirinsiniz :)
    benim hiç öyle kompleks yapan aile bireylerim olmadı, zira en küçüğü benim evin ve komplekslik yaşını geçmiş herkes.
    24 yaşıma henüz girdim ancak annem 53 yaşında.
    beni 29 yaşındayken dünyaya getirmiş ve diğer 3 kardeşim siz 2 niz gibi ard arda doğmuşlar.
    kompleks yapacak bir hali kalmamış sanırım :D
    bunları neden anlattım, bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bir yazı olmuş ya sırıttım okurkenn :)

    Bende 25 yaş ve sonrasına çok anlamlar yüklüyorum, nerede ne yapıyor olacağım diye düşünürüm sürekli :)

    Genç annene kocaman selamlar, tabi sana da ABLAcımm :)

    YanıtlaSil
  4. Ahhh bilmezmiyim alıngan bir anneye sahip olmanın ne denli kriz anlarıyla dolu olduğunu .
    hoşş birçoğumuz bu yaş konusunda alınganlık yapabiliriz .
    30 una gelde görürsünn heeheeee

    ben ilk abla kelimesini geçen yıl toplu taşıma aracında bana yer veren bir gençten duydum ve tepkim inan anneninki kadar olmasada , böğürmemek için kendimi zor tutmuştum ..

    ahhh ahhhh olgunlaşmakta fena bişi değil ammaaaa .... yıllar yavaş geçsin artık

    resimde çok tatlı arka fondaki çamaşırlar minik minik eller gerçi pek bir kızgın bakmışşsın varmı bir sebebi

    YanıtlaSil
  5. :) hehehe çok güldüm...
    Ama genç anne sahibi olmak dünyanın en güzel şeyi.. Şanslıyız. Ben de sırf bu yüzden genç anne oldum..

    YanıtlaSil
  6. :) Sen gibi şirin ailenin şirin kızına abla demek çok gurur verici, Sergül abla aslında ben kendimi sana abla diyen tek kişi zannediyordum. Hatta desem mi demesem mi düşüncelerine de girdim ne yalan söyleyeyim. Ablamla yaşıtsın,ama var ya çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  7. sergülcüm bende de seninkinden var bi tane geçen gün komşum teyze dedi diye kırışık önleyici krem kutusuna gömülcekti.

    YanıtlaSil
  8. Henüz bir kaç aylık ama saçlar maşallah :) Genç anne olmanın keyfini yeterince çıkarmıştır sanırım anneniz :)

    YanıtlaSil
  9. Canım çok anlamlı güzel bir resim...

    YanıtlaSil
  10. ay nasil güzel bir ani böyle bu fotograf kesinlikle bu fotografi büyültüp evinin en güzel yerine koymalisin...

    YanıtlaSil
  11. sizin aile bayaa gençmiş şekerim :))
    anneanne bile babam yaşında:))

    bizi düşün bi de....

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül