24 Eylül 2011 Cumartesi

Toji Tapınağı


Bitmek bilmeyen Kyoto gezimizden bir tapınak daha.Tabii bilgiler unutulmuş bir halde.Ama bu fotoğraflara kıyamadım.Kyoto benim çok yaşamak istediğim bir şehir.Hem her yanı tarih hem de Kansai havaalanı yakın :p

Belki olur bir gün Yoshi hiç sıcak bakmıyor gerçi bu konuya :(
Sustum sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.
Bu arada biz şuanda Nagoya'dayız.Mini tatil yapıyoruz.Dün geldik.Bir önceki ve bu yazı otomatik yayınlanacak :) Umarım güzel geçiyordur tatilimiz :)

 Bu binanın içerisinde kocaman kocaman Buda heykelleri vardı.Fotoğraflamak yasaktı.Gıcırdayan bir kapıyı açıp içeri giriyorsunuz,ortam karanlık,nemli,ahşap kokusunun yanında tütsü kokusu sarıyor sizi.Karşı pencereden hafif bir ışık süzüyor içeri ve bu ışık kocaman heykelleri aydınlatıyor.Tüyleriniz diken diken olmuştur umarım.Çünkü ben azıcık tırsmıştım :)
 Ahşap işçiliği beni her zaman büyülüyor.Detaylara bakar mısınız.



 Biz sakura mevsimini birazcık kaçırdık.Yağmurlar sağolsun hemen döktüler çiçekleri ama tam zamanında gidilirse süper bir manzara olduğuna eminim.

Burda öyle güzel bir bahçe alanı var ki.Başka bir postta büyülendiğim yeri göstereceğim size.

Kyoto çağırsana beni bak vallahi gelirim :) Zaten bana gezmek de durmam hiç :p

4 yorum:

  1. çok güzelmiş hakikaten.. :) bence biraz daha baskı yap Yoshi enişteye kabul eder belki.. :))

    YanıtlaSil
  2. Bende tarihi yerleri cok severim... insallah güzel gecmistir... ve bide birsey soracagim. otomatik nasil yayinlaniyor anlayamadim.

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu tapınakların ihtişamına :)
    Vee umarım tatiliniz güzel geçiyordurr :)

    YanıtlaSil
  4. Sizo-mizo
    evet ara sira denemelere devame diyorum belki olur :)

    Nesliname
    evet eve donduk guzel gecti ;) yazini yayinlamadan once otomatik secenegini degil zamanlayi seviyorsun tarih ve saati ekliyorsun ;)

    Aysun
    ben de cok seviyorum.
    Guzel gecti :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül