9 Eylül 2011 Cuma

Shimizu balık market



Geçenlerde Emi couchsurfing sitesinden bir Tayvanlı kız misafir etmişti evinde.2 günlük turist gezisi düzenlemişti.Ben ilk güne katılamadım ama 2.gün onlarla birlikte gezdim.İlk durağımız Shimizu balık marketi oldu.Balık marketini gezdikten sonra Emi'nin doğum yapan arkadaşına ziyaret ettik.İşte karşınızda 10 günlük Dai-kun
Minicik ve çok tatlı değil mi???

Video ile ilgili söylemek istediğim bir şey var.Videoda wassaaabiii diyorum ki bu tamamen bu videonun suçu.Siz siz olun wasabiye wasssaabiiii demeyin :) Japonlar anlamayıp aksanınızı düzeltmeye çalışabiliyorlar :)

6 yorum:

  1. sevgili sergül yeni yazılar bekliyoruz :( okunmayı bekleyen okunan kitaplardan sonra yeni bi seriye ihtiyacımız var bence izlediklerimiz ? yada kırtasiye hastalığınla ilgili yoshi ile izlediğin dvdleri merak ediyorum yazılarını bekliyoruzz :)

    YanıtlaSil
  2. oy oyy oyyy maşallah çok tatlı yaa, allah bahtını güzel eylesin,

    bu akşam modelin sahne aldığı bir mekana gidiyorum tatlım, fatmanın daha önce duymuştum arkadaşın olduğunu, senin içinde dinlerim :))

    YanıtlaSil
  3. =) wasssaaaabiiii lliiiliili senden sonra haftada bir kere dinliyorum en az =D
    Videolara alt yazı nasıl ekliyorsun? Ya da video düzenlemek için önerdiğin bir program var mı?

    YanıtlaSil
  4. güzel bir video olmuş
    bebekte çok şirin ya :)) senin japonca konuşmanı daha da çok merak ettim bu video ile. bir ara bize video hazırlamalısın. :)

    YanıtlaSil
  5. eline çok yakışmış. çok ilgili bir anne olacağından şüphe yok

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül