2 Haziran 2011 Perşembe

Sonunda

 Bugün, bütün gün bu pakedi bekledim.Beklediğime değdi mi hem de nasıl :)
Lamy hastalığım malum.Sadece Safari modeline karşı büyük bir sempatim var.Safari modeli dönem dönem special edition'lar çıkarıyor.Elimden geldiğince takip edip almaya çalışıyorum.Bu senenin special edition'u bu gördüğünüz güzel.Lamy Safari Aquamarine !!!Bu güzeli kaç aydır bekliyorum(z) bilseniz.Ön satışa adımı yazdırıp alabildim :) Bu sefer bu bekleyişimi Seren ile birlikte paylaştım.Çünkü Seren mavi hastası ee bu kalem  de sanki onun için yapılmış :) Hemen 1 ona 1 de bana aldım :) Bekle canım en kısa zamanda elinde olacak :)

Şimdi bana müsade kalemim geleli 5 dk oldu da :) daha vakit geçiremedim.Paylaşayım istedim sizinle :)

Boool kalemli günler hepinize :)

4 yorum:

  1. nnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    gözlerimi kocaman açtıııım

    YanıtlaSil
  2. sendeki bu kalemleri gördükçe kırtasiyeye gidip yeni kalemler, renkli kağıtlar alıyorum, çok güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
  3. mavi benim de rengim .iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. Vamos Bien
    geldileeerrr yaaa :)

    pia
    alalim alalim ya kirtasiye guzel seydir :)

    uysalanne
    tesekkur ederiz :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül