7 Haziran 2011 Salı

Mayıs Ayı Kitapları


Serrose mayıs ayı kitaplarını utançla sunar :(

Koskaca bir ayı 2 kitapla kapatmış bulunuyorum.Bahanem yok okumadım o kadar.Okuyamıyorum yazımda zamansızlığın geçerli bir sebep olmadığını yazmıştım.Bununla ilgili bir yorum almıştım.Şimdi bir de buradan açıklayayım istedim.
Bence kitap okuyamamanın sebebi zamansızlık olamaz.Çünkü hiç kimse 24 saat bir fiil hareket halinde olamaz.Kitap okumaktan kastınız şöyle uzatıp bacaklarınızı huzur içinde okumaksa bu çok az nasip olan bir şeydir herkese.Benim demek istediğim kitap okumak ise her yerde okuyabilmektir.Gün içinde bulunan her fırsatta okumak.Kendi adıma ben genelde her daim yanımda kitap taşırım.Bulduğum her arada açıp okumaya çalışırım.Trende,arabada,restoranda hatta lise zamanımda yazılıda bile okumuşluğum oldu :)
Tabii her zaman o kafada olamıyorsunuz.Bazen ne yapsanız okuyamıyorsunuz.Bu başka bir konu.
Bence niyet önemli gerçekten kitap okumak isteyen her zaman her yerde okuyabilir.Ben okuyamıyorum diyorum ama elimin kitaba değmediği gün yok gibi bir şeydir.Her gün en az 1-2 sayfa okurum.Benim okuyamıyorum derken demek istediğim şöyle bir oturuşta akıp gidemiyorum kitaplarımın içinde.

İşte böyle umarım anlatabilmişimdir :) Mayıs ayının 2 kitapla bitmesinden dolayı üzgünüm.Kendimce bahanelerim var tabii :) Yalancı bahar,görünmeyen güneş,japonca çalışmaya ağırlık vermem gibi.Ama tüm bunlar kendi gözümde geçerli değil.Azıcık gönül rahatlatma çabası sadece.

1. kitap Puslu kıtalar atlası - hep listemde olan bir kitaptı okuduğuma gerçekten sevindim.Listeden sağlam bir madde silindi :)

2. kitap Kedi Hikayeleri.Genelinde tasvirlerine bayıldığım,Karamel'i başka bir gözle izlememe sebep olan kitap :)

Haziran ayı bol kitaplı geç inşallah :)

12 yorum:

  1. Öyle tanıdık ki o elinde kitapla aynı sayfayı, aynı satırları tekrar tekrar okumak zorunda kalıp yine de konsantre olamamak... Fazla zorlamayıp kitabı da mundar etmemek lazım o durumda belki de :)) Ama İhsan Oktay Anar ne kadar denesem de dikkatimi toplayarak okuyamadığım bir yazar maalesef =/

    YanıtlaSil
  2. :)) kedi hikayeleri'ni bilmem ama "puslu kıtalar atlası" şahane bir kitaptır. yalnızca onu okumuş olsaydınız bile mayıs dolu dolu geçmiş sayılabilirdi.

    YanıtlaSil
  3. gülüm benim:)

    sen çizgi roman sevmio musun? o kadar güzel bişiler aldım ki:) yazıp tavsiye edeceğim sana.. mesela Agatha Christie serisi var Sherlock Holmes serisi süper bir deee Genç Mustafa & Istanbullianss Buket Uzuner:) hepsini okumalısın olmadı gönderecğeim zorla okutacağım sana:)

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğin 10 kitabı say deseler biri Puslu Kaıtalar Atlası olabilir benim için... Kedi hikayelerini okumadım...
    keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  5. kitap okumaya bakış açımın bu kadar yakın olduğu çok az kişiye rastladım.
    aynı şekilde okuyamamanın sıkıntısını ben de yaşıyorum.
    puslu kıtalar atlası ve ihsan oktay anar idolümdür.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Asli
    iste okuyan anlar halden ;) senin kitap yazilarini ozledim don artik ama yaaa :)
    belki zamani degildir bir gun okursun ;)

    piktobet
    vay buyuk bir hayranina denk geldik desenize :) yorum mutlu etti beni tesekkurler

    Sed`im

    yaw sevmez olur muyum.yaaa yazsana bloga canim ceksin azciik :)oh oh liste uzun desene tanitim isterim ;)sen istersin de ben okumaz miyim ;)

    Lale ablacim
    Ablacim ilk 10 kitabini yazsana cok merak ettim simdi :)
    Sagol ablacim sana da

    okuryazar nanesekeri
    oh sevindim yalniz degilmisim :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Yazıcam, hatta senin için blog yazısı yapıcam bunu...nedenleriyle niçinleriyle...

    YanıtlaSil
  8. yarışalım mı;)?:)

    YanıtlaSil
  9. ay sen gene iki tane bitirmişsin ben onuda yapamadım yahuu bol okumalı aylar...

    YanıtlaSil
  10. ay sen gene iki tane bitirmişsin ben onuda yapamadım yahuu bol okumalı aylar...

    YanıtlaSil
  11. ay sen gene iki tane bitirmişsin ben onuda yapamadım yahuu bol okumalı aylar...

    YanıtlaSil
  12. Lale ablacim
    anlastik gozum senin blogda :)

    Vamos Bien
    hahah korktum ben :) kazanirsam yaristim sayicam ;)

    tugbatugba
    amin canim hepimize ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül