29 Nisan 2011 Cuma

Sakura 2011

 Bu sene benım hastalığımdan dolayı sakura mevsimini kaçırdık bizim bölgede.Geçen hafta kendimi iyi hissedince iç taraflara gittik hala oralarda olduğunu umut ederek.Malesef 4 saatlik araba yolculuğundan sonra acı gerçek yüzümüzde patladı geç kalmıştık :( Azıcık görebildik.Gifu bölgesine gittik sebebi ise yukarıdaki 1600 yıllık Sakura ağacı vakti zamanında o dönemin imparatorunun diktiğine inanılıyor.Dönem dönem yeni fidanlarla güçlendirilmiş şimdi ise desteklerle duruyor.Ağacın etrafı çitlerle çevrilmiş yaklaşamıyorsunuz.
 Bundan sonrası bolca sakura fotoğrafı :) Sakura kiraz ağacı ama kiraz vermeyeninden.Sadece kısa bir süre çiçek yapıp döküyor yapraklarını.Bu kısacık dönem için dikiliyorlar ve Japonya turizmine katkıları büyük.
Hadi ben sustum fotoğraflar konuşsun!









Keyifli bir haftasonu dilerim!

11 yorum:

  1. bahçemizdeki kiraz ağaçlarının görüntüsü geldi gözüme..insanın içini tazelik kaplıyor..

    YanıtlaSil
  2. MERDİVENLERE DÖKÜLMÜŞ HALİ NE HOŞ :)

    YanıtlaSil
  3. Jikad desteği ile İzmir'in belli bölgelerine Sakura ağaçları dikildi. bir türlü gidip göremedim. Bakalım ne zaman gideceğiz. ^^

    @BTK nın sürekli sitelere sansür uygulaması yüzünen bloga gidererken deli şekilde uğraştırmasına acayip sinir olmaya başladım. gecenin 4 dünde sinir etti durdu.

    YanıtlaSil
  4. sevgili yolun neresindeyim;

    ne güzel bir bloğa geldim ben
    ben çok mutluyum sizinle karşılaştığım için
    ne güzelsiniz siz yaaa
    müthiş bir ikilisiniz
    sen ne kadar şanslısın serrose
    dimi buydu adınız
    allah mutluluğunuzu bozmasın

    çok beğeniyorum burayı ben

    artık hep buradayım

    çok çok sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Zoitsa
    Oh merak ettim sizin bahceyi.Burasi bugun yagmurlu cok mutsuzum

    Nabrut
    Ben cektim o kareyi ;)begenmene sevindim

    rocker-tr
    Aa nerelere dikildi tam olarak?

    off ya neleri yasaklayacaklarini sasirdilar artik :s

    Yurekten Damlalar
    Hosgeldiniz
    Samimi yorumunuz icin cok tesekkurler.
    Adim Sergul :) lakabim Serrose
    Amin cok tesekkurler
    Yine yine bekleriz
    Sevgierimle

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel resimler...Merdivenler rüya gibi..Masaüstü resmim olsun istedim.İzin verir misin Serrose? He bi de neden o kadar çok bez afiş var orada?nedir onlar merak ettim...

    YanıtlaSil
  7. masidherya

    tabii ki alabilirsin sevindim begenmene ;)
    O afisler tapinaga bagis yapanlarin isimleri yaziyor ne kadar durdugunu bilmiyorum sistemi tam olarak bilmiyoruz simdlik Yoshi arastiracak ;)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler..Hem izin,hem cevap için :)

    YanıtlaSil
  9. Linkini paylaşmasan hiç göremeyecekmişim demek ki ben bu postu. Yeni gördüm daha.

    Fotoğraflar yine çok güzel. :))

    Bu arada burada yazdığın Japonca kelimeleri hiç unutmadığımı fark ettim. Derste gördüklerimiz daha eve gelmeden uçup gidiyor aklımdan. :(( Sakurayı da perşembe günü Japonca dersimde görmüştük. Unutmam ben artık bunu hiç. :))

    YanıtlaSil
  10. Elif Ayvaz
    Bak bak bak neler kacirmissin :)
    Tesekkur ederim.

    Ah ne mutlu bana aralara daha cok japonca yerlestireyim o zaman ben :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül