4 Nisan 2011 Pazartesi

instagram ile Pazartesi #2

(instagram bir Iphone uygulamasıdır.Bu uygulama ile çektiğim fotoğraflarla geçen haftanın kısa bir özeti)

Daha önce bahsetmiştim Masking tape hastalığımdan yeni modellerin çıkınca dayanamayıp aldım gene :)

 Lamy hastalığımı bilmeyen bu bloğu yeni okumaya başlamış demektir :) Şimdi deli gibi mayıs ayını bekliyoruz süper bir turkuaz rengi çıkacak :)
 Son günlerde bir çorap takıntısı başladı bende ya hadi hayırlısı.Hala gün yüzüne çıkmamış bir kaç çorabım var beklemede kalın :)
 Karamelsiz bir instagram olmaz olamaz  :) Kızım benim yaaa :)
Ve penti çorabım :) Allegrande de görüp bayılmıştım.Penti deyince koşa koşa gidip aldım :) Çizmeleri Cevahir Desa'dan aldım.Bu izinde 3 çizme birden aldım.Hepsini seviyorum iyi ki almışım :)

Yok bu kadar fotoğraf beni kesmedi derseniz daha fazla fotoğraf için tumblr hesabıma tık tık

4 yorum:

  1. çoraplarına bayıldım çizmelerinde harika güle güle kullan güzel günlerde ayrıca kalemlerinde konuşuyor yani :))

    YanıtlaSil
  2. O bantlara çok özeniyorum ya çok güzeller bulursam kaçırmam kesinlikle :))

    YanıtlaSil
  3. Gel mayıs gel gel geeeeel

    YanıtlaSil
  4. Burcu
    tesekkur ederim ;)
    ah lamy lamy konusur onlar ;)

    Aslihan
    ah ah daha ne desenleri var var ya zor duruyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül