18 Ocak 2011 Salı

Yaşar


Bugün Okan Bayulgen benim bütün planlarımı bozdu :) Geç uyandım ee bütün gece dizi izlersen böyle olur :) Kapıdan çıkmak için tam 4 saatim var.Kahvaltı yapmam ,evi toparlamam,belki çamaşır yıkamam gerek !!Belki biraz kitap okurumdu planım.Evde iş yaparken türk dizilerini açarım ordan gelen ses beni mutlu eder :)
Dizi izlediğim siteyi açınca Kral Çıplak eklenmiş.Hadi bir açıp bakayım dedim :) Açmaz olaydım :) Yaşar konuk aslında bu yazıyı yazarken bir yandan da izliyorum hala :)
Ne çok özlemişim Yaşar'ı ve ne çok bilirmişim.Bütün şarkılarına eşlik edebiliyorum.Bir de öyle bir gururlandım ki ilk albümü 1996 da çıkmış ben 11 yaşındaymışım.Birlikte büyüdük yani ! Yaşar'ın hayatına yoldaşlık etmişim.Şarkıları şimdi öğrenen yeni gençlikten üstün görüyorum kendimi :)
Hani annelerimizin şarkıları döner durur bizi de vurur ya !Ah ah onlar ilk çıktığı anı bilirler diye kıskanırdım artık kıskanmıyorum.Çünkü bu programla farkettim ki henüz 25 olsam bile bir çok şarkıcıya şahitlik etmişim :)

Kasetlerini aldığım,posterlerini duvarlara astığım,radyolardan istek istediğim ve anılarıma bekçilik eden şarkılarım varmış :)

Ahh Yaşar Ahh bak neler düşündürttün bana durduk yere :)

Kahvaltı,ev işi kaldı yarına :) Olsun varsın :)

Haydi hep beraber söylüyoruz

*Dünya durdukça esirinim yar ,yemelerden içmelerden kesilirim yaaar :)

7 yorum:

  1. Şu boynuma darağacı gayrı değil yabancı
    Alışamadım sensiz uyumaya yar oofff fakülte kantininde zaman dururdu Yaşar Divane'yi söylerken. Herkesi susturur televizyonun sesini sonuna kadar açtırırdım :) Yaşar'ım aşkım derdim :) Ahhh Yaşar ne çok sevmişim seni...

    YanıtlaSil
  2. ah ilk aşkım yaşarrrrrrrr :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok severim Yaşar'ı, evde "Divane" kasedi(CD diil kaset evet) durur halen, ortaokuldayken alınmıştı sanırım :) Programı görmemiştim dün, bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Bu bir yalan bu bir ceza
    Bu bir talan gönlüm bu bir veda
    Ne bir tavır ne bir eda
    Tutup savur gönlüm bu son elveda
    Hatırlarım hiç gidemem deyişini
    Hatırlarım erken ölürüm deyişini
    Aldanırım ben zaten gülüşüne ahh gülüşüne
    Aldanırım gülüşüne
    Bu bir yalan bu bir ceza
    Bu bir talan gönlüm bu
    Bu son elveda aşk değil keza
    Ne bir tavır ne bir eda
    Savur savrul gönlüm bu bu son elveda
    Aldanırım ben sana

    Bu her mevsim söyler misin
    Mecbur eden buna yar sen misin
    Soran beni yarım bulur
    Sen bir tek gül ey yar tamam olur
    Hatırlarım hiç gidemem deyişini
    Hatırlarım erken ölürüm deyişini
    Aldanırım ben zaten gülüşüne ahh gülüşüne
    Aldanırım gülüşüne
    Bu bir yalan bu bir ceza
    Savur savrul gönlüm bu bu son elveda
    Aldanırım ben sana

    Sana eşlik etmek istedim.
    Önce ki postun var ya.. Ben artık aşka inanmıyorum. Ben sevgiye inanıyorum. Sevgi daha temiz tuhaf br şekilde daha güncel aşk aseton gibi ağzını açık bıraksan yada bir yere dökülse uçup gidecek gibi. Ama sevgi daha dolu içinde renk renk bir sürü şey var. Aşk o ilk an, o ilk anda düşündüklerin hepsi aşk. Sevgi duru olduğu gibi kızarak da sevmek, mutluyken de sevmek, uyurken de sevmek.. Sevgi benim için sevgi böyle buramı börçücek, bugün hop hop hoplatıp yarın bırakıp gidicek birşey lazım değil:)

    YanıtlaSil
  5. yaşar ın şarkılarını severim pek bir duyguludur sözleri

    YanıtlaSil
  6. son albümü hariç, her bir albümü benim için unutulmaz, farklı anlamlar doludur. her birini sanırım ölene kadar sıkılmadan dinleyebilir, her seferinde de ilk seferde hissettiğim duyguları yalayabilirim. Son albümü biraz tembel işi olmuş neyazıkki...

    YanıtlaSil
  7. Yasarr ahh ahh, ne cok sey hatirlatir sarkilari... Bende kral ciplagi mutlaka seyretlemiyim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül