13 Ocak 2011 Perşembe

Taze Bittiler



Mutluyum hem de çok okuma listesi hedefimi 4 gün önce bitirdim :)

Elif Şafak -Siyah Süt  303 sayfa

Yani okumasam da olurmuş dediğim kitaplardan biri oldu.İçinde yaşadığı kimlik karmaşaları sıktı beni.Tek iyi yönü içinde bahsettiği yazarlar,kitaplar merak cezbedici not alınıp araştırılabilir.Bu okuduğum 2. Elif Şafak kitabı oldu 1 sevdim 1 sevmedim olunca bir şans daha vermek şart oldu.

Duygu Asena - Aslında Aşk da Yok - 190 sayfa

Duygu Asena kalemini özlemişim.Sanırım ben bu kitaba daha önce başlamışım ,yarısına kadar hatırlıyordum.Kitabın sonlarına doğru hamileliğe ,kimlik çatışmalarına döndü.Siyah süt ile beraber okuduğum için ikisinden de sıkıldım.Aynı şeyleri farklı cümlelerle anlatılıyordu.Zamanlamam çok kötü oldu yani :(

Listedeki kitapları bitirince dün Tolstoy İnsana Ne Kadar Toprak Lazım 'a başladım ama bir gecede bitti :) 117 sayfa

Tolstoy'u çok severim hayatımda yeri büyüktür.Ama çok sinir olduğum bir şey var aynı öyküleri başka başka isimlerle basıyorlar bende yanılıp alıyorum.Bu kitabı daha önce okumuştum ,Tolstoy'u sevdiğim için bir kere daha okudum zararı yok ama şu yayınevleri bir düzene koysalar ya !


2011 yılının 13 gününde 5 kitap bitirdim mutluyum,umarım bütün sene böyle devam ederim.Eski hızıma döndüm :)

Yeni kitaplara başladım bile bittikçe burada olacaklar :)

7 yorum:

  1. elif şafağa karşı bir antipatim var ..nedense beğenmeyecekmişim gibi hissediyorum..
    çok fazla satış kaygısı taşıyormuş gibi hissediyorum nedense

    YanıtlaSil
  2. ayy siyah sütü ben de okudum ama nasil, ayni senin gibi. içim sismisti resmen. ama bravo yine de bitirmissin. ben bu aralar dogru kitaba denk gelmedigimden midir nedir, okuyamiyorum, ilerleyemiyorum bi türlü. bakalim artik.

    YanıtlaSil
  3. elif şafak okumak istiyorsanız ve mutlu bitirmek istiyorsanız kitabı okudugunuz için , Araf 'ı tavsiye ediyorum. Araf bence yazarın en iyi kitabı.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Siyah Süt okuduğun an unutulacak bir kitap ! Ama sen notlar almışsın iyi bu :)onun dışında Elif Şafakın diğer kitaplarıyla kıyaslanmaz !

    YanıtlaSil
  5. maşallah maşallah :)
    bende daha 3 kitapla açtım yeni yılı :):)

    YanıtlaSil
  6. Siyah Süt yeni anne olmuşsan anlamlı. Ben lohusayken okudum. O yüzden o kadar sıkılmadım. Yazarın BABA VE PİÇ kitabı da güzel.

    YanıtlaSil
  7. siyah süt bence hamilelik sonrası yaşanan depresyonun çok güzel anlatıldığı bir kitap, yani bu tarz bir bakış açısına asla rastlanmamıştır ve kitap elif şafak'ın kendi hakkında yazdığı, kendi hayatını okuruna açtığı ilk kitaptır. Ben kendisine bayılıyorum, en sevdiğim kitabı da araftır, şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül