2 Ocak 2011 Pazar

Postcrossing 2010 Yılı





Postcrossing'den daha önce bahsetmiştim.Beni çok çok mutlu eden bir site.Gittiğim yerlerden kart almak,postaneden pullar seçmek ,renkli kalemlerle kartları yazmak ve sonra yollamak beni çok mutlu eden bir şey.Bir de posta kutusunu kontrol etmek var ki :) Evden çıkmayacaksam posta kutusunu kontrole inerim bazen.Ama genelde inmiyorum Yoshi getirsin istiyorum :) Hem balık eve döndü sevinci + elinde kart olursa iki katı mutluluk :)
 Gelen kartları ve pulları yazdığım bloğum burası  Merak ediyorum sizlerden kimler üye oldu postcrossing'e ?

11 yorum:

  1. senden gorup bende uye oldum. pazartesi ilk kartimi gonderecegim :) cok heyecanli ve sevimli bir olay. tesekkurler paylastigin icin.

    YanıtlaSil
  2. Birkaç gün önce üye oldum ama henüz kartları gönderemedim. :=)

    YanıtlaSil
  3. Ben =) Adres olarak da okulumu verdim, müdür yardımcısı kart görünce isim bölümüne bile bakmadan bana gönderiyor =))

    YanıtlaSil
  4. Çok özendim

    YanıtlaSil
  5. sayende ben de üye oldum.. :) teşekkürler.. :) yakında ilk kartpostalımı yollayacam.. :)

    YanıtlaSil
  6. Fikir çok güzelmiş.. Ben de çok severim böyle şeyleri, üye olmayı düşünüyorum şuan :)

    YanıtlaSil
  7. Hande
    OO hosgeldin aramiza belki denk geliriz belli mi olur ;)

    Biraz Soyle Biraz Boyle
    HAdi hadi basla hemen ;)

    Asli
    ne guzel yaa :) bi blog da senden bekliyorum pullarini kartlarini gormek isterim ;)blog yoksa arada yaz bari :)

    Vamos Bien
    mucck sana ;)

    sizo mizo
    Hosgeldin ;) bol sans ;)

    Francesca mckennitt
    uye ol hadi dusunme cook zevkli ;)

    YanıtlaSil
  8. Ben, senin postcrossing'ten ilk bahsettiğinde üye olmuştum (üşenmedim baktım 400 gün olmuş, bu siteyi paylaştığın için tekrar teşekkürler :)...
    Tanımadığın kişilerden bilmediğin yerlerden kart almak çok güzel bir duygu :) Yaşasın Postcrossing! :)

    YanıtlaSil
  9. Paskalya
    OO cok sevindim ;) bence de cook guzel bir duygu.Paylastigin icin tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  10. Sergül dün gece bir adres alayım kart göndereyim dedim Japonya Aichi'den soyadı "Kato" olan bir adres çıktı. var mı bir akrabalık hihihihihiih :)

    YanıtlaSil
  11. Paskalya

    Yok valla ben degilim :)

    akrabalikta yok sanirsam :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül