6 Kasım 2010 Cumartesi

1 ödül 1 mim

 Ne çok olmuş ödül almayalı  :) ya da mimlenmeyeli.Bu araya Sevgili Oytun'la hayat son verdi.Ödül için çok teşekkür ederim.
Ödülü aldıktan sonra 15 arkadaşa yollamamız gerekiyor.

1-Kaf dağının ardından yazılar
2-Sed
3-İçimden geldiği gibi
4-fosinin hayalleri
5-Yelda
6-Daqueen
7-Ayça
8-Çantamın İçindekiler
9-Noni
10-Makyaj Çantam
11-Mine Tozanlıoğlu
12-Şu Bu O
13-Marjo
14-Ferulago
15-Mavianne


Gelelim mime.sevgili Mine Tozanlıoğlu 'ndan geldi.

Gözlerimi kapadım birazcık dolandım kitapların üzerinde ve Kimya Hatun çıktı şansıma.Kitabı kitapyurdundan almıştım.Kitabı okurken Mevlana'yı düşünmüştüm çokça.Ben de fazla iz bırakmamış olmalı ki başka diyecek birşey bulamıyorum.Ya da içinde bulunduğum an ile alakalı.55. sayfada 2 yarım 1 tam paragraf var.Paragraf uzun olduğundan bir cümle yazmayı tercih ederim.

''Beni bekleyen muhtemel sonu düşünmeye başlamıştım ki annemin önce gölgesi sonra da tıpkı melek gibi uzun endamı,açık duran kapıda göründü.''

Şimdi gelelim bu mimi kimlere yolladığıma

-Lalenin Bahçesi
-Leylak Dalı
-Kaf  dağının ardından yazılar


"Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.

Mim Kuralları:

- Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.

- Mimin bozulması teklif dahi edilemez.

- Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.

- Karşılıklı mimlemeler yasaktır.

- Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.

- Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez."
 
 
Kolay gelsin :)

8 yorum:

  1. Tebrikler canım ödül almışsın!

    YanıtlaSil
  2. Mim alınmış ve gereken yapılmıştır Serrose'cum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim,sevgiyle kucakladım bu ödülü...

    http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/2010/10/one-lovely-blog-odulu.html

    YanıtlaSil
  4. serrose:)))
    çok tatlısın bana da göndermişsin
    nasıl teşekkür etsem bilemedim:)
    tenk yu senin başarını da ayrıca tebrik ederim:))

    YanıtlaSil
  5. oki... aldım Mimi gidiyorum... Kimya Hatun'u okurken iyikide Mevlanayı biliyorum deidm yoksa insan nasıl yanlış tanırdı...

    YanıtlaSil
  6. Serrose'ciğim bu ödüle beni de layık gördüğün için çoook teşekkür ediyorum!!! Hep iyi ol + mutlu kal tatlı fok balığı ;)
    Kocaman sevgilerimle!!!

    YanıtlaSil
  7. ödül için çok teşekkür ederim mimime cevap verdiğin için de herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül