21 Haziran 2010 Pazartesi

he he he


Tatilimiz bitti geri geldik :) Sayenizde süpper bir sürpriz gerçekleştirmiş oldum.Balığın o anki yüzüni asla unutamam.
Dediğim gibi yeni elbisemi giydim,gözlüklerimi taktım.Balığı beklemeye başladım.



Balığın ayak seslerini duymaya başladığımda titremeye başladım :) Videoda heyecandan yan tutmuşum kamerayı :)

Benim balığım çook hislidir.Hiçbirşey diyemedi ''yarın ama '' diyebildi sadece.Gözleri dolmuştu şaşkınlıktan.Eve geldiğimizde hepsini tek tek açıp okudu ,her daim diyecek bi lafı olan balık tutuldu hiçbirşey söyleyemese de dolan gözleri bana yetti.

Bir kez daha çoooook teşekkür ederim bana yardım eden herkese!!!!

Toplamda 27 kart oldu

Annem ,Ananem ,Zilli ,Teyzemler ve balığın Kınaannesi (Annemin kuzeni )

Tanyasum

Tanyasumun Sevgilisi

Biricik Oğulları Organik Bebek Aliş

Ve Saran ailesi olarak Atina'dan ayrı bir kart

Nilay/Düşler Denizi

Marjo

Zuzu

Shopping mage :)))) (anladın sen )

Güneş

Skingrat /Doğu

Kaf Dağının Ardından

Ferulago

Kybele

Ebruli

Seyhan

Deniz

Serpen

Ertuğrul bey

Arzusch

Tuğba ş.

Çooooooooook Teşekkür ederim hepinize bin kez daha.

Bir de 2 adet Ankara'dan kırmızı kartlar geldi ama isim yook çook teşekkürler.

Bir de Sevgili Aslı ve Siyah İçi beyaz bloglarında bizden bahsettiler biin teşekkürler.

Siz olmasaydınız bu sürpriz gerçekleşemezdi.

İyi ki varsınız.

Sonsuz Sevgilerimle

Serrose

12 yorum:

  1. yazacak yorum bulamadın, iyi ki doğdun diyeyim bari tekrardan :D

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim, tekrar mutlu yıllar balığına:)

    YanıtlaSil
  3. Hiyuuuuuuuuu..yaşasın..hepsi gelmiş...nice yaşlara..nice yıllara..balığa deki" Biliyor musun..serrso seni çok seviyor" hehehe.

    YanıtlaSil
  4. canim ne guzel, ne hos bir supriz olmus esine :))

    YanıtlaSil
  5. Yalniz Yoshi kamera sakasi falan mi diye bir sagina soluna bakinmis;-)) bak duygu yogunlugunun icinde esprili kartimla sizi guldurdum ya sen ona bak;-))

    YanıtlaSil
  6. cok mutlu oldum. acaba gitmiş midir? ulasmaısmıdır die düşünüp duruyordum.. :)) nice nice mutlu yıllaaara olsunnn.. ömür boyu birlikte gecirmeniz dilegiyle.. :)))

    YanıtlaSil
  7. aiiiiiiii ben bunu kaçırmışım:)
    çok hepi börtdey!!!

    YanıtlaSil
  8. çok şeker olmuş :D İkinize de uzun ömürler, nice mutlu yaşlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Sadako
    Tesekkur ederim tekrar :)

    Asli
    Tesekkur ederim

    Tanyasum
    Geldi geldi tesekkur ederim :)
    Hehehe bikti artik biliyorum kiii diyor :)

    Kybele F
    Tesekkur ederim

    Zencefillicorek
    evet super oldu :)

    Shopping Mage
    Heheh evet beni yakaladi sandim degilmis :)
    Evet super eglendik hem de :)

    Gunes
    Cevabini zarftaki adrese yollasak gelir mi?Elmali orada olacak misin?
    Cok tsekkurler

    Sed
    heheh senete artikin :)
    tenkyuu :)

    Marjo
    tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar tatlı bir sürpriz süper

    YanıtlaSil
  11. canım bir katkım olmasına çok sevindim :)) tekrardan mutlu yıllar, sevgiler..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül