27 Nisan 2010 Salı

Nagoya Akvaryumu Kousuizokukan

Gene Kyoto gezisine ara veriyoruz neden bilmiyorum yazasım gelmiyor :S
Ayın 22 sinde sabah erkenden uyanıp Nagoya Akvaryumuna gittik.Hayatımda ilk defa gideceğim için çok heyecanlı ve bekletiler içerisindeydim.

Asıl plan geceden gidip annemlerde kalıp 3 günlük bir tatil yapmaktı.Ama benim alerjim bütün planları bozdu.Annelerin evinde olan birşeye alerjim var :) anne ve babaya değil aklınıza kötü şey getirmeyin :) Alerji beni epey hasta ediyor diye bundan sonra orda kalma planlarımız yok :( üzülüyorum buna.
Alerji bozunca planımızı sabah erkenden uyanıp yola düşmek zorunda kaldık.Çook yağmur yağmasına rağmen caymadık (keşke caysaydık )

Akvaryum genel olarak hoş ama beni hayal kırıklığına uğrattı.Ben daha büyük ve daha etkileyici hayal etmiştim.Burası çoook sıkıcıydı :(
Yoshi bile şaşırdı daha önceleri sanki daha eğlenceliymiş*miş. Belki de havanın etkisi ve erkenden uyanmış olmak bizi tatminsiz etmiş olabilir.

Poz vermek bile istemeyen serrose -yorgun gülme taklidi ile.
Önümüzdeki günlerde başka akvaryumlara gidip karşılaştırmalar yapacağız.





7 yorum:

  1. benim de en çok istediğim şeylerden biri böyle büyük bir akvaryuma gitmek, hayal kırıklığına uğramış olmana üzüldüm ama :/

    YanıtlaSil
  2. akvaryum müthiş görünüyor...:)
    Bu arada banner şahane oldu,yani dünkünden daha iyi bence bir süre değiştirme.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Serrose abla,
    Bugün benim bloğuma uğrayıp son postta verilen mail adresine ,kendi mail adresini postalarmısın ? Başımıza gelen tatsızlıktan dolayı bloğu bir süreliğine filtreliyoruz.O yüzden senide davet etmek istiyorum.Görüşmek üzere
    Ashley

    YanıtlaSil
  4. Ben üzülüyorum Serrosum böyle akvaryumlarda..sirklerde..sanki bir şeyleri eksiltiyormuşuz gibime geliyor..bende zoraki gülüşünün sebebi o heheh.

    Öpücük.

    YanıtlaSil
  5. o zavallı yunuslar zaten çok mutsuz o yüzden olabilir :(

    YanıtlaSil
  6. yunuslarla ilgili bir yazı okumustum sımdı onları gorunce uzuldum.. akvaryum gezmeyı sevıyorum cunku bende ıclerınde yuzuyormusum gıbı..

    YanıtlaSil
  7. Serrose;

    akvaryum cok guzel de ben seni ne alerji yapiyor onu merak ettim;-)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül