31 Mart 2010 Çarşamba

Yoğun Geçen Pazar

Geçen pazar yeni arkadaşım Emi ile plan yapmıştık.Emi yaşadığım şehrin belediyesinde çalışıyor .Yaşıma uygun kafa olarak anlaşabildiğim tek hemcinsim :D Emi ile Baba dediğim komşum sayesinde tanıştık yaklaşık 1 yıl önce.Sonrasında pek bir samimiyetimiz olmamıştı.Ocak ayında birlikte foruma gitmiştik.Ondan sonra samimi olduk.Geçen ay ortaokuldan beri arkadaşlık ettiği tatlı bir çiftin evinde home partisi yaptık.Sonrasında içimdeki bowling aşkı kabarınca bir plan daha yaptık.

Emi bir süre Amerika'da yaşamış yabancılarla birarada olmayı seven birisi.Onunla iletişim gerçekten kolay.Bowling turu için Amerikalı ama burada İngilizce öğretmenliği yapan Josh ile geldi.Bowling salonunda 3 oyun kampanyası vardı.Bizde benim zorumla :D 3 set oynadık.Sanırım hala hepimizin sağ kolu ağrımakta.Skor ise Balık 1 ,Emi 2 ben 3 Josh 4 :S
Bowlingden sonra bizim evimizin yanındaki ''Okonomiyaki ''restoranına gittik.Bunca zamandır yakınımızda olmasına rağmen hiç gitmemiştik.Bizi şaşırttı sanırım bundan sonra sık sık gideceğiz.


Okonomiyaki restoranından sonra başka bir restorana gittik.Bu Japonlarda çok genel bir eğlence anlayışı.Bütün bir gece aynı mekanda olmayı sevmiyorlar sanırım.Ben pek sevmesemde bu göçebe eğlenceyi geçen pazar oldukça eğlendim.Çakırkeyiften öteydim :) ama herşey kontrol altında herşeyi hatırlıyorum.
Göçebe eğlence derken sanırım bu rekor ablamlardadır.Ne zaman Kobe'ye gitsek bir gecede en az 5 mekan.Onlar bayılıyorlar biz bunalıyoruz.Geçen gittiğimizde 2 mekan ile yırttık :D
Sermoon kocaman öptüm seni.
Emi ile maceralarımız devam edecek :)
Belki bu yaz Türkiye'ye gelecek!



5 yorum:

  1. Canım hepsi iyi güzel de o içinde çiy yumurta olan şey ne öyle?!!

    YanıtlaSil
  2. Eğlence süpermiş anladığım kadarıyla ne mutlu sana..bir yerden çıkıp başka bir yere gitmek fikri her zaman yorucu olabilir ama arada değişiklik de iyidir tabi.yemekler de ne kadar renkli ve değişikl.o elinde uzattığın tasta ahtapot gibi bişey mi var acaba merak ettim bir de çiğ yumurta mı gördüm:)burdaki çiğ yumurtalı kıyma yemeği geldi aklıma bir anda?ıyy nasıl yenir ki o yaa denemeye bile kalkamadım:)

    YanıtlaSil
  3. Evet gerçekten de güzel bir pazar geçirmişsiniz. Kıskandım doğrusu!!! Yemekleri dışında herşeyini Özlemişim O ülkenin Balığı, Bowlingini, sokaklarını tabi ennn çok da seni ve sermoon'u Her günün bu pazar gibi mutlu ve güzel geçsin Kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir pazar olmuş gerçekten!Ahh ben pazar günleri tatil yapmayı öyle özledim ki!

    YanıtlaSil
  5. Asli

    canim sonradan pisti o yumurta ama cig olarak ta yiyorlar.


    Tugbanin dunyasi

    yok murekkep baligi vardi.ben yemedim onu Josh yedi :D burda da yiyorlar


    Serlife
    kiskan tabii :D ama sensiz eksikti bee!bende seni cok opuyorum seni burada bekliyoruz


    Kitap kurduyum ben

    senin en yogun oldugun gun olsa gerek.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül