9 Mart 2010 Salı

Yaş Al Ama Yaşlanma Emi :)

Diyecek herşeyi demişim sana geçen sene doğum gününde :) Al bak bir daha oku !

Bu sene yeni bir taktik başlayacak aramızda :) Yaşımız sorulduğunda mesela sen 18 ben 17 dediğimde hayır o daha 16,5 derdin ya :) Şimdi anlıyorum bu yarım yılın kıymetini.
Sen oldun 26 ben hala taptaze 24,5 hahahahahaha


Daha diyecek çoook şeyim var ama yazasım yok.


Bugün Kadınlar Günü ( Annemi emeklerinden dolayı tebrik ederim beni de Zafer Bayramında doğurmuş- Gülşah 6 gün ile Öğretmenler gününü kaçırdı )


Kadın olmaktan gurur duyduğumuz,Kadınca yaşatıldığımız bir DÜNYA diliyorum Hepimize

Günümüz Kutlu Olsun


Ablacım Çooooook Öpürem Ben Seni Beeebeeeeem :)

(Ben lehçe,aksan konuşmayı çok severim :) buna en çok mahrum kalan ablam kusura bakma gariii )

Bugün içimde bir arabesk bir de Aydınlı var :)

12 yorum:

  1. Annenin Ablanın Zillinin ve senin gününüzü kutluyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Serrose ablanın doğum günü kutlu olsun,umarım bu yaşı ona sahip olduklarından kat kat fazla güzellik getirir.
    Bir egeli olarak arabesk Aylın'lı ruhunu yadırgamadım,hatta çok bile sevdim ben : )
    Hatırlar mısın mail ile de yazmıştım sana ve evet ben hala ablanı Eva Mendes'e benzetiyorum : )

    YanıtlaSil
  3. Yelda`Cim

    Canim hepimiz adina cook tesekkur ederim sana
    Senin de gunun kutlu olsun

    Zarpandit

    ye beni ye ye ye ama ben de senin mamalardan yicem Anlastik mi?

    YanıtlaSil
  4. Sizlerin de kutlu olsun:) Teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  5. Hepimizinki kutlu mutlu olsun..Canım anneciğininki de

    YanıtlaSil
  6. Ablacığının doğum günü kutlu olsun..Kadınlar gününüz de kutlu olsun..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ahhhh 20'li yaşlar ahhh!!!
    İnsan nasıl 30'larında oluyor hiç anlamıyor bile :) Bu yüzden bu yaşlarınızın kıymetini bilin abla-kardeş, veee ablana mutlu yıllar :)

    Ben ablamı özledim fırk fırk :(

    YanıtlaSil
  8. sermoona nice yaşlar unutma serrose sen de yaşlanıyosun :P benim yaşıma da geliceksin az kaldı bak ^_^

    YanıtlaSil
  9. Toz pembe dunyamdan
    Cok tesekkurler.Amin canim.
    Hehehe olur oyle iste arasira eserler :)
    evet hatirliyorum soyledim ablama

    Kahve Keyfi
    Sagol canim ben tesekkur ederim.

    Tanyasum
    Sagol canim benim :)


    Odil Sezen Metin
    tesekkurler sevgiler

    Noni
    hehehe ablam yaslandi gerci ama :p:p

    Oyy kiyamam tez zamanda kavusun ama bizde gurbette gurbetligiz :( 2 aydir gormuyorum bende ablami :(

    Hersheylercim

    hehehe bozma moralim: daha yool var :D

    YanıtlaSil
  10. 29'dan sonra sanki zaman su gibi geçiyor ben daha dün 29 iken şimdi 33 oldum bile ahhhh ahhhh :)

    YanıtlaSil
  11. Nonicim

    Evet sanki yasin basindaki rakama gore hiz artio sanki :)
    19 dan sonrasini anlayamadim zira :D 29 dan sonrasi jet gibi mi olur :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül