18 Mart 2010 Perşembe

Konad

Canım Marjo sayesinde ilk Konad setime kavuştum.Siparişimde sorun var sanıp hem Marjoyu hem de İnci'yi rahatsız ettim durdum.Sonra kör göz ben maili buldum ve paketim sonraki gün elime ulaştı.Ben gelmiyor zannederken meğersem paketim şehrime kadar gelmiş.Marjo'nun yönlendirmesi sayesinde ''Konad Customise Advance Set'' seti aldım.İyi ki yapmışım.Bir yanında çift taraflı stamp ve top coat aldım.Geldiği günden beri deniyorum.Silip silip yenisini yapıyorum.
Tırnaklarım kısaydı uzatmaya başladım.İlk denemem denebilir.Etrafını temizlemedim.Ne kadar zormuş resmini çekmek :) süper süper güzel yapmadığım sürece ilk ve son konad resmim budur :)
Marjocum çooook teşekkür ederim.Almayı düşünenlere not.Yaparken etraf biraz dağılabiliyor.Ama kesinlikle bu güzelliğe değer.


7 yorum:

  1. bende alıcam ne zamandır ama bir türlü fırsat olmadı. Güle güle kullan sende çok ciciler

    YanıtlaSil
  2. bende çook istiyorum yaa nasıl aldın canım ya

    YanıtlaSil
  3. serrose güle güle kullan çok güzel oluyor bu konadlar ben de her görüşte niyeti bozuyorum sonra duruluyorum :) istiyorum dediğimden beri kaç ay geçti hala sıra gelmedi bu cicilere :)

    YanıtlaSil
  4. Hayirli olsun canim :) O bir bagimlilik basladi mi birakamiyor insan haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  5. bende istiyorum serrose nereden aldın ???

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan serrose'cum, beğenmene çok sevindim :D ben de oyuncakla oynar gibi oynuyorum, çooook zevkli :D gördüğüm kadarıyla aynı diskleri seçmişiz hehe xD

    YanıtlaSil
  7. oo sekerim super olmuslar :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül