8 Ocak 2010 Cuma

Sonunda

Sonunda avatara gidebildik .Aralık ayında balığın izinleri uymamıştı bizde mecbur ocak ayını bekledik.Son kuruşuna kadar değdi.Çok etkilendik.Hikaye azıcık basit,sonu başından belli olsa da 3boyut görsel şöleni için değdi.


İşte koca gözlüklü ben başımı çok ağrıttı.Burnuma çok baskı yaptı altta kendi gözlüğümde olduğu için burnum kırılcak sandım bir ara.Filmi ingilizce - japonca altyazılı seyrettik. Japonca alt yazı okuyamayacağım için dineleyerek anlamaya çalıştım.O aralarındaki uyduruk dilli kısmı anlamadım tabii ki :) bir daha türkçe alt yazılı izlemek şart :)
Japonya'da ilk defa sinemaya gittim.Bizden farklı olarak çoook sessiz bir ara yalnız izliyorum sandım.
Bir de mola diye birşey yok 3 saat oturdum uyuştum.İyi ki acil ihtiyaç çıkmadı :D şok oldum.
Film bittikten sonra ilk fotodaki kitapçığı aldık.Benim balık koleksiyon yapıyor.Film kitapçıklarını.Çok hoş bir detay Tr de var mı emin değilim.Yönetmenle,oyuncularla röportajlar,resimler,filmin özeti vs var.Hoşuma gitti.
not:Balığın morali düzeldi çok şükür
Karamel iyi yakında fotoları gelecek
Serrose- grip olsa mı olmasa mı ikileminde.Sebze içeceklerine vurmuş kendini.Dudağında uçukları var çakma Angelina modunda :)
bugünlük bu kadar :D

9 yorum:

  1. bızdekıler cok uyduruk gozluklerdı.en azından senın kı havalı gorunuyor:P

    fılme ben bayıldım..

    bızde bu brosurler ucretle tıyatrolarda satılıyor.Bazı fılmlerde gormustum gercı genelde cocuk fılmlerı

    YanıtlaSil
  2. Gözlükler çok yakışmış canım:)
    Avatar'ı çok merak ediyorum,en kısa sürede gideceğim.Zaten üç boyutlu olmasa alıp evde izlerdim ama 3 boyutluyu sinemada izlemek gerek!

    YanıtlaSil
  3. Bence yakışmış gözlükler.

    YanıtlaSil
  4. bu fılmı cok merak edıyorum
    hala gıdemedım ya:(

    YanıtlaSil
  5. bir türlü nasip olmadı.ama taa caponyalarda senin kaçırmamış olmana sevindim.sinema şart yaa gurbet ellerde zor ama mutlaka gitmeye çalışınçbu arada süper cool görünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
  6. gözlükler yakışmış pek bir değişik olmuşsun :PPP
    ben daha izlemedim bu filmi ama burada da pek mi rövanşta bu film...

    YanıtlaSil
  7. Yass

    hahaha havasi batsin :) burnum kirildi yaw :)
    Bende sevdim.

    evet bizde ayri para verip aldik.burda butun filmlerde vardi bu uygulama Trde de oldugundan haberim yoktu.


    Kitap kurduyum ben

    Cok tesekkur ederim canim :D
    Bence de gitmelisin.Bende 3 boyutlu diye duramadim evde :)
    Izle fikirlerini soyle merak ederim :D


    Oykucu
    cok tesekkur ederim :D


    Zehra
    Git bence de guzel bir deneyim olacak.

    Tarcin

    Yarat vala firsat kendine pisman olmazsin.hahahah sagol canim :)

    YanıtlaSil
  8. tugbatugba

    sagol canim yaa :D begenmene sevindim.

    dedigim gibi klasik hikaye ama goruntuler super git bence ;)

    YanıtlaSil
  9. böyle film pek bana göre değil galiba hiç ilgimi çekmiyor nedense yaşlılıktanmı acaba?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül