27 Aralık 2009 Pazar

Karamel Almaya Gittik

Fuji dağından öteye Karamel almaya gittik.Çocukluğumdan kalma bir hayalimi gerçekleştirmeye gittik.Gece 3 'te çıktık yola.Heyecandan bekleyemedik evde.Heyecan yanında endişe de vardı.Ne olacaktı,nasıl olacaktı-göz göze geldiğimizde neler hissedecektik.Ve hangini seçecektik.
İnternet aracılığıyla yukarıdaki bayana ulaştık.Evine yakın biryerde 5 adet kedi yavrusu bulmuş.Maddi durumu iyi olmadığı halde çok güzel bakmış 1 aydır.Odawara şehri bizden 4 saat uzakta bir şehir.Meşhur kalesinin bahçesinde buluştuk. 5 yavruyu da getirdi yanında.Herbirini alıp bu olsun dedik ama en sonunda bu sarı hanımda karar kıldık.



Kızımızı alıp hemen geri geldik evimize.2 aydır hiç sağlık kontrolü yapılmamıştı.Amacımız hastane saatlerine yetişebilmekti.Bu yüzden meşhur Odawara kalesini bile gezemedik.Yol boyunca birçok isim üzerinde düşündük.En sonunda Karamel de karar kıldık.İngilizce-japonca-türkçe söylenişleri yakın olduğu için.Bir de renginden dolayı tabii ki.


Arka fonda görünen canım kocam ,Japon balığım bir hayalimi daha gerçek etmiş bulunmakta.Ne kadar şükretsem az.Seni çoook çook seviyorum aşkımsan.
Karamel ilk doktor ziyaretini gerçekleştirdi.Sokak kedisi olmasına rağmen çok sağlıklı ve akıllı bir kedi.İlk gün kendi tarafını belirledi babacı oldu :) Ben uyurken yanımda uyuor sadece.Ama gelecek günler neler gösterecek bakalım.
Karamele aldığımız oyuncakla oynarken videosunu çektim.
Bu blog ilerleyen günlerde kedi resmi ile dolabilir haberiniz olsun.


Bir önceki yazıda yorum bırakan herkese teşekkür ederim çok çok

19 yorum:

  1. Ayh maşallah çoook tatlı bee:))

    YanıtlaSil
  2. karamelden sonra hayat cok daha guzel olacak emınımmm:) hayvan sevgısı bambaskaaa:))

    bu arada arkasda calan sarkıya mı calısıyor hala FV komsum:))

    YanıtlaSil
  3. aaaa serrose'cum demek siz de kedilendiniz :) bundan sonra hayatınız aynı olmicak benden uyarması :) benim oğluşum geldiğinden beri herşeyimiz ona endekslendi :) karamelinize uzun ömür diliyorum, sizi bulduğu için çok şanslı :) bu arada nası oyuncu bi minik ya :D yerim onu ben :D

    YanıtlaSil
  4. cancan ne zamandır sarı bir kedim olsun die annemlere eziyet ustune eziyet ettm ama yok yok :) senin karamel ne şirin ya al oyna bunu yerim yav :)

    her ne kadar devamlı yorum yazamıyorsamda takibimdesin japon balıgınla mutlu ol emi :)))) cidden nazara geleceksiniz die korkuyorum bu yazılarla :)

    YanıtlaSil
  5. Evin bir ferdi olucak Karamel :) Çoks eviğ bağlanacaksın.Enişteyi de tebrik ediyorum,tüm hayallerini gerçekleştirdiği için..Aşkınız bir ömür sürsün canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Süper sevimli bir bebek ! Hem de ne kadar şanslı, mutlu bir ailenin parçası olacak artık...

    Öyle güzel bir şey ki yaptığınız...

    Bol bol fotoğraf ve video bekliyoruz bundan sonra !! =)

    Hoşgeldin Karamel^_^

    YanıtlaSil
  7. Karamel çok şirin....
    <:))

    YanıtlaSil
  8. (¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
    ¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
    (¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
    ........|_ ♥_|...... ★ MERHABA
    ........| 000 | ...... 2010 YILININ
    ........| 000 |....... SEVGİ
    ........| 000 | ....... HUZUR
    ........| 000 | ........NEŞE
    ........ \ 00 /.........SAĞLIK
    ......... \ 0 /..........GETİRMESİNİ
    ...........||............ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
    ...........||.............TEMENNİ EDİYORUM.
    ...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
    .........._||_.....SEVGİLERİMLE... ★...
    ♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
    (¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨)

    ★MUTLU YILLAR ★

    <:))

    YanıtlaSil
  9. karamel şekeri hoşgelmiş evinize :) çok sevimliiii serrose'um :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim nur topu gibi bir karameliniz olmus :) Çok tatlı ya..
    Dişi mi erkek mi? Dişi ise balığın peşinden ayrılmaz, erkekse senin haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  11. amanın ne tatlııııı :))) çok sevdim kedini. birlikte mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  12. tatli cadi
    sagol canim

    yass
    vallahi olmaya basladi bile :D
    Yok beyaz show izliyordum bn iyi tesaduf oldu :)

    Marjo
    Kesinlikle haklisin :D uyutmuyor beni.Amin canim sagolasin.
    cokk oyuncu ve akilli masallah

    Zarpandit

    Vallahi gel oyna :D benimde anneden cikmamisti izin .Bugune KAramele kismetmis
    Bende korkmuyor degilim MASALLAH MASALLAH BIZE :D

    Ebruli
    OLdu bile canim :D Amin canim sagolasin sevgiler
    adresin lazim banaa :D

    nora
    Evet canim tesekkur ederim.
    Bikmazsaniz eklerim vallahi her dakikasini cekiyorum :) ilk wcside tesadufen videoya cekildi :D
    Hosbuldu Karamel :)

    YanıtlaSil
  13. Mayri

    Tesekkurler

    Amin canim hepimize.Sevgiler.Mutlu yillar


    Ayca

    Hosbuldu canim sagolasin.Demiii bizi de oyle kandirdi :D

    Haydins
    Sagol canim.demiii :D
    Disi +babaci +balikci :D

    S.
    sagoll :D amin insallah :D

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim. Sokaktan bir yavru kurtararak çok güzel bir şey yapmışsınız.

    Kedi sahibi olmak ayrı güzellik zaten. İnsan bir süre sonra kendi canının bir parçası gibi görmeye başlıyor. Ama size tavsiyem, eğer tüm gün siz de, balığınız da evde olmayacaksa, bir tane daha alın. hatta mümkünse kardeşlerinden birini alın. birbirlerine yoldaş olurlar. canları sıkılmaz. canı sıkılan kedi ise, eve sarar, size sarar, yaramazlaşır ve gevezeleşir.


    bir kediden daha iyi olan tek şey iki kedidir :)

    kedicikle ilgili herhangi bir sorunuz olursa yazmaktan çekinmeyin, elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. kahvegibi et cimayil nokta kom

    kediniz ve balığınızla mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  15. çok şeker bu karamelll
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  16. çok tatlı ayrıca bir sokak kedisine ev sağladığın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  17. Kahve gibi
    tesekkur ederim.
    Yok ben genelde evdeyim en fazla birkac saat evden ayri kaliyorum.O yuzden birlikte gecirecek cok zamanimiz var :D

    Ama imkanlar el verse kalan 4u de bizim olsa keske :s

    hemen not ediyorum bol bol basinzi sisirebilirim .
    tesekkurler

    sevgiler

    mavianne

    tesekkur ederim

    Ablacim sana da mutlu yillar


    Gece
    Sagol canim :D guzel birsey yaptik umarim

    YanıtlaSil
  18. karameli aldığınız postu bulduuum :D şuna bak ne kadar da ufakmış ne kadar da şirin, oyuncakla oynayışı*-* ve sanırım bende sokak kedisi almayı düşünüyorum.. maşallah karamele kocaman olmuş :))

    YanıtlaSil
  19. Böyle evde kedi besleyenlere bayılıyorum. Bizim de bahçede beslediklerimiz var. Bu yaz 3 kedimi araba ezdi :( İnsanlar dikkatsizler 1 dakikalarını alır kontrol etmeleri ama yok. Hatta birini o kadar çok severdim ki Tuy-chan. Yazın kucağımda uyuturdum, burnu aktığında silerdim, eve getirir yıkardım uslu uslu dururdu :( Oyy anılarım depreşti :D Karamelle uzuuun yıllar geçirin inşallah. Kedi sevgisi çok başka :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül